مرجع خبري رئال مادريد : اتلتیک تیکت آفیش در دانشگاه میشیگان در خیابان ساوت استیت قرار گرفته است. این بلیط فروشی ، قیمت بلیط های تمرینات رئال مادرید یا منچستر یونایتد را با 26 یورو می فروشد.

“پول ، خدای آمریکایی هاست” این نام کتاب اولین بازیکن سیاهپوست بیسبال در لیگهای بیسبال یعنی جکی رابینسون است که دو سال در دانشگاه UCLA تحصیل می کرد. آمریکایی ها جدیدا فوتبال را دوست دارند چرا که پول در آن است و حتی از تمرینات رئال و منچستر هم درآمدزایی می کنند. بازی فردا شب میان رئال و یونایتد پرتماشاگرترین بازی ورزشی تاریخ آمریکا با 109.901 تماشاگر خواهد بود. رکورد قبلی مربوط به بازی هاکی روی یخ با 105.591 نفر بود.

رئال در آمریکا تبدیل به یک ماشین پولسازی شده بود. قیمت بلیط های مسابقات ایننرتشنال چمپیونزکاپ بین 33 تا 168 یورو تعیین شده بود. برای بازی با اینتر در مموریال استادیوم پر شد و 62.583 نفر به استادیوم آمدند، برای بازی با رم در کتان بول 57.512 نفر پا به استادیوم گذاشتند. با احستاب بازی با منچستر، بازیهای رئال 8.7 میلیون یورو از نظر بلی فروشی درآمدزایی داشت. البته گفته می شود خود باشگاه در ازای هر بازی بین دو تا سه میلیون یورو درآمد کسب کرده است. شبکه تلویزیونی فاکس ، بازیها را برای کل کشور آمریکا پخش می کند.