مرجع خبری رئال مادرید : رئال به جذب یک ستاره نیاز دارد و خرید یک کهکشانی  می تواند کلیدی باشد. به همین خاطر است که بازیکنان مختلف برای این که فصل بعد کهکشانی رئال باشند، رقابت می کنند.

هازارد: این بازیکن عاشق رئال است. او جملات جالبی دارد مثلا این که “رئال بدون زیدان هم رئال است” یا این که “به خاطر زیدان فوتبالیست شدم.” اکیپ گزارش داده است که بعد از فینال لیگ اروپا این بازیکن به رئال ملحق خواهد شد. او عاشق رئال است و حتی گفته است:”دروغ نمی گویم، رئال رویای کودکی من بوده است.”

پوگبا: هافبک فرانسوی در اردوی تیم لمی فرانسه گفته بود:”رئال برای همه یک رویاست. یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و زیدان هم مربیشان است. برای هر تیمی یک رویا هستند.” خود این بازیکن خیلی دوست دارد که به رئال بیاید اما یونایتد سخت او را می فروشد.

نیمار: بازیکن برزیلی به صورت کجدار و مریز از رئال تعریف می کند. او گفته است:” رئال یکی از بهترین باشگا ههای دنیاست و هر بازیکنی می خواهد در ان جا بازی کند. در پاریس خیلی خوشحالم. آماده هستم اما هیچ کس آینده را نمی داند. ” او همچنین گفته که دوست دارد کنار هازارد بازی کند.

هازارد: ابراز علاقه اش ب هرئال چندان علنی نبوده اما همیشه گفته که رئال را تحسین می کند و حتی ادعا کرده که احتمال جدا شدنش از پی اس جی وجود دارد.