مرجع خبري رئال مادريد : به گفته منابع نزدیک به باشگاه، کیلور ناواس از روز دوشنبه به تمرینات رئال اضافه خواهد شد. به همین مناسبت نگاهی داریم به آخرین وضعیت سه دروازه بان رئال.

کاسیاس، سه سال قرارداد دارد، پارسال کوپا و دسیما را برد
کاسیاس در سن 33 سالگی سه سال از قراردادی باقی مانده است. از امسال دستمزدش بر طبق قراردادش سیر نزولی خواهد داشت.او پیش از جام جهانی با پرز به توافق رسیده بود که امسال در رئال بماند و سال بعد جدا شود اما خرید ناواس باعث شد که شرایط عوض شود. آرسنال از مشتریان او بود اما در نهایت اوسپینا را به خدمت گرفتند. ایکر پارسال در کوپا و چمپیونزلیگ حضور داشت و هر دو جام را برد اما مسلما از فینال چمپیونزلیگ و عملکردش در جام جهانی راضی نیست.

دیگو لوپز، 12 میلیون تا وداع
رئال مادرید به خواست مورینیو او را به خدمت گرفت مربی پرتغالی پیش از خرید لوپز از آدان به جای ایکر استفاده می کرد. مصدومیت کاپیتان باعث شد که او یک دروازه بان دیگر بخرد. دیگو لوپز در فصل اول حضورش در رئال خو عمل کرد اما در فصل دوم حضورش در ترکیب اصلی در بازیهای لالیگا گزافه از حد به نظر می رسید. او فصل گذشته اشتباهات متعددی داشت، مثل شوتی که از گابی مقابل اتلتیکو نگرفت. رئال مادردی برای او 3.5 میلیون یورو به سویا پرداخت. او سالی 2.1 میلیون یورو دستمزد می گیرد و سه سال از قراردادش مانده است. با احتساب مالیات، رئال باید با پرداخت غرامت 12 میلیون یورویی قراردادش را فسخ کند.

 

ناواس، قرارداد پنج ساله در انتظار جدایی لوپز یا کاسیاس
کیلور ناواس بی صبرانه منتظر است تا یکی از میان کاسیاس و لوپز از رئال جدا شوند و با رقم ده میلیون یورو ، قراردادی پنج ساله و دستمزد 2.5 میلیون یورو رئالی شود. کیلور می خواهد در رئال فیکس باشد.