مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو پرز ، مدیر رئال ، کاپیتان راموس، رائول گونزالس اسطوره باشگاه و امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط آکادمیک رئال در مراسم یادبود  خوزه آنتونیو ریس در پیزخوان شرکت کردند.

راموس در صحبتی بیان کرد:”صحبت کردن در مورد ریس همیشه صحبت از شادمانی است و او لیاقتش را دارد تا با لبخند او را به یاد بیاوریم. او یک استعداد ذاتی بود. یک بازیکن بزرگ که کسی نمی تواند با استعدادش برابری کند. همیشه یادمان هست که چه حس خوبی درون رختکن ایجاد می کرد. باید از خانواده اش حمایت کنیم و به انها نزدیک باشیم. هر جام ما را یاد او خواهد انداخت درست مثل اتفاقی که برای پوئرتا رخ داد. ریس و من یادم است که سورپرایز و مراسم جالبی را برای تازه واردها در تیم ملی در نظر می گرفتیم. در تیم ملی با هم بودیم. در کنار او، خواکین و خوانیتو دسته خوبی از اسپانیایی ها را تشکیل دادیم. او همیشه شوخی می کرد. مصدومیت ها روی او اثری نمی گذاشتند و همیشه لبخند یم زد. مثل چند برادر با هم دوست بودیم و با هم احترام می گذاشتیم. وداع با این خانواده بسیار صمیمی خیلی مشکل است. سعی می کنیم همه چیز را هماهنگ کنیم. خانواده ای دارد  که بچه های زیادی دارند و این ضربه بسیار دردناکی است.”

فلورنتینو پرز مدیر رئال هم گفت:” ریس در کل دنیا خیلی محبوب بود. در قلب همه تیم ها جای دارد نه فقط تیم هایی که در آنها بازی کرده است. این فقدان دردناکی است چون در سن کمی از میان ما رفت. برای او و خانواده اش درود می فرستم.”