مرجع خبری رئال مادرید : محمد صلاح پس از فینال چمپیونزلیگ گفت که نمی تواند در مورد آینده اش صحبت کند.  مسئله ای که باعث شد تا تردیدها در مورد وی به بالاترین سطح ممکن برسد.

درست مثل سال گذشته که بعد از قهرمانی چمپیونزلیگ، رونالدو و بیل گفتند که می خواهند بروند، این پیغام محمد صلاح زنگ خطر را در مورد آینده اش به صدا در اورد. این بازیکن مصری در دو فصل اخیر برای لیورپول 71 گل زده و 29 پاس گل داده تا روی صد گل نقش مستقیم داشته باشد.

رئال مادرید حالا می تواند به سراغ وی برود. بازیکنی که قبلا هم مورد توجه رئال بوده و لیورپول برای فروختنش 200 میلیون یورو طلب کرده است. دستمزد این بازیکن سالی 11 میلیون یوروست و تا سال 2023 با لیوئرپول قرارداد دارد. بایرن و یونایتد دیگر تیم هایی هستند که او را می خواهند. قیمتش در سایت ترانسفرمارکت 150 میلیون یوروست که فقط مسی، نیمار و امباپه بالاتر از او هستند.

صلاح در لیگ انگلیس 22 گل به ثمر رساند که در کنار آگوئرو و اوبامیانگ بهترین گلزن فصل بود. زیزو و صلاح همیشه از هم تعریف کرده اند و رابطه خوبی داشته اند. این در حالیست که در این فصل درگیری لفظی صلاح و کلوپ جنجال ساز شده و به نظر می رسد که مربی المانی رابطه خوبی با مهاجم مصری ندارد.

مسلما تقابل راموس و صلاح در رئال پس از اتفاقات فینال چمپیونزلیگ در کیف در نوع خود جالب خواهد بود.