مرجع خبری رئال مادرید : صلاح می خواهد از لیورپول برود. مهاجم مصری تا 2023 قرارداد دارد اما به رفتن فکر می کند و حالا رئال باید با یونایتد و مونیخ برای جذب این بازیکن رقابت کند. در مورد خرید صلاح مسائل مختلفی می توانند دخیل باشند از رابطه اش با کلوپ گرفته تا وکیلش رامی عباس، دوست صمیمی اش مانه که چند ماه پیش قراردادش را تمدید کرده و …

رابطه صلاح و کلوپ خوب نیست. ریشه اختلاف این دو به درگیری در رختکن برمی گردد. اختلاف به جایی کشید که صلاح تصمیم گرفت که درخواست رسمی جدایی بدهد. هر چند که در ماه های اخیر کلوپ برای صلاح لیورپول هم که شده ترجیح داد سکوت کند اما حالا فصل تمام شده و وقت تصمیم گیری است.

دستمزد صلاح در لیورپول سالی 11.8 میلیون یوروست. از سویی اگر سرخ ها پیشنهادی در حدود 200 میلیون یورو دریافت کنند مشکلی با فروش او نخواهند داشت.

نقش مانه هم در این میان مهم است. بازیکن سنگالی در زمستان قراردادش را با لیورپول تمدید کرده چرا که فکر می کرد دوستش صلاح هم در تیم می ماند. این دو به حدی با هم رفیق هستند که صلاح به مانه قول داد که اگر در فینال چمپیونزلیگ گل بزند به او یک شیر هدیه بدهد.مانه می تواند برای تغییر نظر صلاح به کمکش بیاید.

سومین عامل کلیدی رامی عباس وکیل صلاح است. لیورپول در فصل گذشته بیشترین پورسانت را به وکیل ها داده است اما رئال اهل پورسانت دادن نیست و یکی از دلایل غیرممکن شدن خرید پوگبا هم همین بود چرا که رئال نمی خواست با وکیلش مذاکره کند. صلاح قراردادهای تبلیغاتی خوبی با شرکت هایی نظیر وودافون، اوبر و پپسی دارد.