مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید برای خرید لوکا یوویچ مهاجم صربستانی 60 میلیون یورو پرداخت. رئال در ده سال اخیر هفت مهاجم دیگر هم در ترکیبش داشته است.

بنزما ، 222 گل در 465 بازی: همواره عشق پرز به این بازیکن سوژه بوده است. مدیر رئال هموااره از این بازیکن حمایت کدر. پرز پس از ناکامی در خرید ویا به سراغ او رفت. بازیکن فرانسوی در ده سال حضور در رئال فقط در دو فصل خوب بود و در بقیه فصل ها ضعیف ظاهر شد. در فصل گذشته با 30 گل و 11 پاس گل درخشان ظاهر شد.

هیگواین : 122 گل در 264 بازی: ال پیپیتا توسط کالدرون خریده شد. پرز زیاد دوستش نداشت. با تعصب بازی می کرد اما در روزهای بزرگ درخشش کافی را نداشت و در سطح انتظارات ظاهر نشد.

نیستلروی، 64 گل در 96 بازی: فقط نیم فصل در دوران پرز حضور داشت و بقیه بازیهایش مربوط به دوره قبلی بود.آخرین مهاجم ششدانگ رئال بود و حالا یوویچ می تواند وارث او باشد.

موراتا : 31 گل در 95 بازی:در دو دوره مختلف در رئال حضور داشت اما معمولا زیر سایه بنزما بود و مربیان به او فرصت ندادند. به هر صورت با 80 میلیون یورو گران ترین فروش تاریخ رئال است که در حال حاضر به اتلتیکو رفته است.

ماریانو، 9 گل در 33 بازی:در دو فصل حضور در رئال به ندرت بازی کرد. آمار گلهایش بد نبود اما عملکرد جالب توجهی از خود ارائه نداد و خوب ظاهر نشد.

چیچاریتو : 9 گل در 33 بازی:یک فصل قرضی از یونایتد به رئال آمد. گلش به اتلتیکو تنها لحظه مهمش در رئال بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

مایورال، 7 گل در 31 بازی: معمولا به عنوان یار تعویضی به میدان آمد که نمایش چندان جالبی از خود ارائه نداد و بسیار ضعیف ظاهر شد.

آدبایور، 8 گل در 22 بازی: نیم فصل به صورت قرضی به رئال آمد چون هیگواین مصدوم بود و بنزما بازی نمی کرد. به قهرمانی کوپا کمک کرد اما مجموعا اثرگذار نبود.