مرجع خبری رئال مادرید : روبرتو کارلوس بازیکن اسبق رئال در مورد شرایط تیم گفت:” در فصلی که برای ما مشکل و عجیب بود به اندازه بارسا و لیورپول جام بردیم چرا که قهرمان جام جهانی شدیم که چیز کوچکی نیست. زمانش رسیده تا به فصل آینده فراموش نکنیم و اتفاقات پنج سال گذشته را فراموش نکنیم.”

وی در ادامه بیان کرد:”همان طور که زیزو گفت برای فصل اینده اول از همه به لیگ فکر می کنیم و سعی می کنیم که آماده چمپیونزلیگ و کوپا هم باشیم. پس از بدرن این همه چمپیونزلیگ حالا شاید برن لالیگا هدف اصلی باشد. سالهای زیادی قهرمان چمپیونزلیگ شدیم. حالا لیورپول این جام را برده اما باید قدرتمندتر شویم. زیزو سه سال پیاپی قهرمان اروپا شده و به همین خاطر سعی می کنیم دوباره قهرمان لیگ شویم.”

متفاوت شدن رئال با زیدان:” اگر مربی بودم تغییرات زیادی ایجاد نمی کردم. تیم در سالهای اخیر چیزهای زیادی کسب کرده و وقتی که زیاد می بری باید تلاش کنی تا دوباره با انگیزه کار کنی و دوباره جامها را ببری. تغییرات زیاد، ضروری به نظر نمی رسند.”

خریدها:”برخی می روند اما 80 درصد تیم می مانند. طبیعی است که بازیکنان جدیدی بیایند اما باید یک تیم برنده را بسازیم که می تواند دست به کارهای بزرگی بزند.”

یوویچ:”بازیکن بسیار بزرگی است ک هفصل خیلی خوبی داشته و انگیزه زیادی برای موفقیت در رئال در چمپیونزلیگ و لالیگا دارد. برایش آرزوی موفقیت می کنم. همه بازیکنانی که در رئال می آیند می توانند کنار هم بازی کنند. او می توان ددر هر بازی در کنار بنزما فیکس باشد.”

انتقادها از مارسلو:” از او انتقاد نکردم. سبک بازی ما بسیار متفاوت است. من بیشتر در جناحین بازی می کنم. مارسلو با توپ و بدون آن فوق العاده است. چمپیونزلیگ های بیشتری از من دارد. من از یک خانواده قدرتمندتر آمدم و او از خانواده ای باکیفیت تر آمد. حیف شد که به خاطر م صدومیت و خستگی به کوپا آمه ریکا نرفت اما به نظرم هفت سال دیگر همچنان بهترین خواهد بود.”

خط خوردن وینیسیوس از کوپا آمه ریکا:”دوست دارم او را در تیم ملی ببینم چرا که فوتبال مدرنی ابزی می کند اما به تصمیم های تیته احترام می گذاریم. خیلی جوان است. مربی تصمیم نهایی را می گیرد.”

هازارد:”قطعا یک کهکشانی است. بازیکن بزرگ و تعیین کننده ایست.”