مرجع خبری رئال مادرید: رادیو کادناسر گزارش داده است که پس از خرید قریب الوقوع مندی فعلا پروژه جذب بازیکن به پایان می رسد و رئال روی فروش بازیکنان مازاد تمرکز می کند.

در حقیقت با بازگشت بازیکنان قرضی، لیست فروش رئال بسیار شلوغ خواهد بود و بیش از ده بازیکن باید از تیم جدا بشوند.  رئال بعد از اعلام رسمی مندی خریدها را متوقف می کند. گزینه هایی مثل پوگبا و امباپه همچنان در لیست رئال هستند اما فعلا جذبشان در اولویت قرار ندارد.

ال لارخرو گزارش داده است که کواچیچ احتمالا در چلسی می ماند و خامس راهی ایتالیا می شود چرا که ناپولی به شدت او را می خواهد و رابطه اش با آنچلوتی عالی است.

بورخا مایورال مذاکرات خوبی با سوسیه داد داشته و سبایوس هم در حال بررسی گزینه هایش است. احتمال حضور قرضی او در تاتنهام، لیون یا لیگ ایتالیا کم نیست.

مارتین اودگارد و دی توماس می دانند که جایی در تیم زدیان نخواهند داشت و باید جدا شوند. هر دوی آنها دو فصل قرضی از تیم دور بوده اند وبه نظر نمی رسد که فصل آینده زمان بازگشت انها باشد. اودگارد مورد توجه اژاکس قرار دارد و به صورت قرضی با با صورت قطعی با بند بازگشت می رود. بایر لورکوزن هم او را می خواهد. دی توماس هم پس از دو فصل خوب مشتریان پچر و پا قرصی دارد.

از سویی به نظر می رسد که لوکاس و گرت بیل در لیست فروش قرار دارند اما اگر ایسکو و آسنسیو هم پیشنهادهای خوبی داشته باشند، جدا می شوند.