مرجع خبری رئال مادرید : با نهایی شدن خرید هازارد برای پنج سال آینده زیدان تلاش می کند تا تیم جدیدی را حول ستاره بلژیکی بسازد.

بازیکن اسبق چلسی ستاره جدید رئال است و بی تردید مهمترین بازیکن فصل آینده تیم خواهد بود چرا که گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه هم هست. حالا وظیفه زیدان این است که همه قطعات را کنار هم بچیند. یکی از بخش های مهم او نیز قرار باشد وینیسیوس جونیور باشد.

مارکا گزارش داد که بر خلاف حرث و حدیث ها زیزو روی بازیکن برزیلی حساب می کند و او را بخشی کلیدی از تیمش می داند. زیزو هم از این ماجرا مطلع است و با روحیه بالایی آماده می شود تا در تیم مربی فرانسوی بدرخشد. زیدان می خواهد که از هازارد در سمت چپ استفاده کند و بهترین بازی را از او بگیرد. بدین ترتیب وینیسیسو نیز بر خلاف پستش در فصل گشذته به سمت راست منتقل خواهد شد.

زیدان بدون ترتیب در پیش فصل فرصت زیادی برای محک زدن بازیکنان مختلفش خواهد داشت اما در حال حاضر به نظر می رسد که وینیسیوس در راست و هازارد در چپ قرار بگیرند. بازیکن برزیلی باید تلاش کند تا با پست جدیدش هماهنگ شود و تکنیک و قدرت دریبل زنی بالایش را در جناح مختلف نشان بدهد. خط حمله رئال با حضور هازارد و وینیسیوس کاملا تکنیکی و سرعتی خواهد بود و بی تردید هر  حریفی را آزار خواهد داد.

گفته می شود که وینیسیوس از زیدان به خاطر این که در هفته های اخیر به او فرصت داد تا نتواند بازی کند و به کوپا آمه ریکا برسد دلخور است اما ماجرا چندان جدی نیست. بازیکن برزیلی به دقایق نیاز داشت تا در لیست تیته قرار بگیرد و زیزو به او فرصت نداد اما مشکل از عدم اعتماد نبود بلکه زیدان حس می کرد که بازیکن شماره 28 تیمش از نظر بدنی آماده نیست. رابطه هر دو خیلی خوب است و این را می توان در تمرینات هم مشاهده کرد.