مرجع خبری رئال مادرید : اروین لمنس دروازه بان اسبق راسینگ و اسپانیول در حال حاضر مربی دروازه بان های تیم ملی بلژیک است. وی در مورد هازارد گفت:” رئال با هازارد صاحب یک بازیکن بزرگ شده است. بازیکنی که عاشق فوتبال بازی کردن است و همیشه می خواهد درون زمین باشد. او چیزی متفاوت با بقیه دارد. رویای هازارد همیشه رئال بوده و این را ثابت خواهد کرد. او می خواهد درون زمین بهترین باشد. او با آرامش توپ را در اختیار می گیرد. همیشه وقتی در تمرینات مسابقه شوتزنی می گذاریم، او برنده می شود. هازارد در خدمت تیم است. درون زمین به بقیه فکر می کند. فوتبال در اسپانیا را می شناسد و روزهای خوبی در انتظارش خواهد بود. هازارد یک کهکشانی است. چیزهایی دارد که وقتی می بینی با خودت می گویی:”لعنتی، این از کجا امده است؟” هم تمیی هایش از دیدنش لذت خواهند برد.”

وی در مورد کورتوا هم صحبت کرد:”این هفته با او خیلی خوب کار کردم.می خواهد شروعی جدی د فصل بعد داشته باشد. از هشت سالگی او را می شناسم. می دانم که به عنوان مربی دروازه بان ها باید برخورد متفاوتی با او داشته باشم. مطمئنا دوست دارم با کورتوا در رئال کار کنم. از بچگی با هم کار می کردیم. با هم بهتر می شویم. اگر احتمال حضورم در رئال وجود داشته باشد قبل از این که با من تماس بگیرند، به آن جا خواهم رفت.”

روبرتو ماریتنز سرمربی تیم ملی بلژیک هم در مورد این انتقال گفته است:”هازارد خرید یک تساره است. بازیکنان زیادی هستند که استعداد حضور در رئال را دارند اما آنهایی که بتوانند چنین پروژه ای را اغاز کنند کم هستند. هازارد چنین شخصیتی است. استعدادی جادویی دارد. شخصیت بی نظیری دارد. بازیکنی ضروری است. بهترین بازیکنی است که فوتبال دنیا می تواند بدست بیاورد. خریدی است که آینده فوتبال اسپانیا را عوض خواهد کرد.هازارد درس صبر و ارزهشا را داده است. بحث پیوستنش به رئال زمانی ایجاد شد که خیلی جوان بود. زیدان را تحسین می کرد و این رویایش بود. او یک اقایست.رابطه اش با زیدان خیلی خاص خواهد بود. زیدان به هازارد همان چیزی را خواهد داد که نیاز دارد. به نظرم هازارد می تواند آینده فوتبال اسپانیا را تغییر بدهد.”