مرجع خبری رئال مادرید : با خرید تاکفوسا کوبو حالا تعداد نمایندگان رئال در کوپا آمه ریکا به عدد چهار رسیده است.

در حقیقت علاوه بر میلیتائو و کاسمیرو در اردوی برزیل و فدریکو والورده در اردوی اروگوئه، کوبو در تیم ملی ژاپن حضور خواهد داشت که به عنوان مهمان در کنار قطر در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

این بازیکن در آخرین مصاحبه اش در ماه آوریل  صحبت هایی در مورد دوران حضورش در بارساهم داشته است :” وقتی بچه بودم همیشه فوتبال بازی کردم. در خاطراتم همیشه ضربه به توپ وجود دارد. یادم نیست که اولین بار چه زمانی شروع کردم. به عنوان یک بچه بدون ترس به بارسا رفتم. فقط به این فکر می کردم که می خواهم در کنار بازیکنانی خوب بازی کنم.ژاپنی بودن به من از نظر ذهنیت کمک کرد.البته پایان دوران حضورم در بارسا زیاد خوب نبود. من را از لیست کنار گذاشتند و خیلی بد بود. می دیدم که هم تیمی هایم بازی می کنند اما من به علت محرومیت بارسا نمی توانستم بازی کنم.”

خوان میرت مربی دروازه بان های تیم توکیو اف سی در مورد کوبو گفت:”بازیکن بزرگی است. کاملا متفاوت است. در جریان بازی سخاوت بالایی دارد. دید بالایی دارد و اهل تکروی نیست. به نظرم رئال تصمیم درستی گرفت. از بچگی به او لقب “مسی ژاپن ” را داده بودند. می تواند در هر پستی بازی کند.”