مرجع خبری رئال مادرید : ادن هازارد هافبک بلژیکی در مصاحبه با سایت رئال در مورد معارفه 50 هزار نفریخ ود گفت:” حس فوق العاده ای بود. این پیراهن برای من خیلی مهم است. رئال بهترین باشگاه دنیاست. سخت است که احساسم را توصیف کنم. ورود به زمین و دیدن تماشاگران بی نظیر بود. فقط منتظرم تا یک ماه دیگر به برنابئو برگردم و بازی کنم.”

هازارد در مورد علاقه اش به رئال گفت:” از اولین ضربه ای که به توپ در حیاط خانه ام در ، چهار پنج سالگی زدم رویایم حضور در رئال بود. دوران فوتبالم من را به تیم های مختلفی کشاند اما حالا در 28 سالگی می توانم در این باشگاه بزرگ بازی کنم. سخت است که احساسم را توصیف کنم اما خیلی خوشحال هستم.”

وی در مورد زیدان گفت:” به خاطر او فوتبال بازی کردن را شروع کردم. در بلژیک زندگی می کردم اما به خاطر فرانسه طرفدار زیدان بودم. حالا تلاش می کنم تا در کنار هم حس خوبی پیدا کنیم. آماده شروع پیش فصل هستم تا در خدمت او باشم. اولین خاطرم ام از او مربوط به زمانی است که آن ضربه تماشایی را مقابل لورکوزن زد.”

هازارد در مورد اهدافش برای بردن جام ها در رئال هم صحبت کرد:”وقتی به این باشگاه می آیی می خواهی همه جامها را ببرد. می خواهی برای خودت، باشگاه، هواداران و کل دنیا این جامها را ببری چرا که هر سال این باشگاه برای جامها تلاش می کند. همیشه در تیمی مثل رئال به دنبال بردن همه جامها هستی. وقتی مثل یک تیم و با هیجان بازی کنیم، می توانیم موفق شویم.”