مرجع خبری رئال مادرید : فصل ضعیف رئال باعث شده تا ارش بازیکنان این تیم به شکل قابل توجهی کاهش یابد.

به گفته ترانسفرمارکت ارزش بازیکنان ترکیب رئال از شروع تا پایان فصل 9.25 درصد کاهش یافته و از 943.3 به 856 میلیون یورو کاهش یافته است.

14 تا از 24 بازیکن ترکیب رئال (با احتساب لوکا زیدان و وینیسیوس بدون احتساب براهیم که وسط فصل خریده شده) قیمتشان کاهش یافت. قیمت مارسلو، راموس، کیلور، بیل، ناچو، آسنسیو، ایسکو، مودریچ، کارواخال، اودریوزولا،وایخو، کورتوا، واران و ماریانو  روی هم 25.6 درصد کاهش یافت. بیشترین افت مربوط به مارسلو بود که در شروع فصل 60 میلیون یم ارزید و در پایان فصل 25 میلیون یورو. قیمت کیلور و راموس نیز از 45 و 25 به 18 و 10 میلیو نیورو رسید. قیمت بیل نیز از 90 به 60 میلیون یورو کاهش یافت.

براهیم که در زمستان خریده شد در زمان پیوستن به رئال 5 میلیون یورو می ارزید اما حالا ارزش او به 17 میلیون یورو رسیده است.

آسنسیو پیش از شروع فصل 75 میلیون می ارزید، در اکتبر قیمتش به 90 میلیون رسید و فصل را با ارزش 60 میلیونی تمام کرد.مارسلو هم از 60 به 70 رسید اما ارزش او ناگهان 64.3 درصد افت کرد.

از نگاه مثبت شش بازیکن ارزش بیشتری پیدا کردند: رگیلون از 1 به 15 میلیون یورو، رسید و لوکا زیدان، والورده، سبایوس، وینیسیوس و یورنته هم ارزش بیشتری پیدا کردند. کاسمیرو، کروس، لوکاس وازکز و بنزما ارزش خود را حفظ کردند. دو بازیکن برزیلی و آلمانی در اکتبر ارزش بیشتری پیدا کرده بودند اما افت کردند.

وینیسیوس و واران با 70 میلیون یورو ارزشمندترین بازیکنان ترکیب رئال هستند. کاسمیرو، ایسکو، آسنسیو و بیل 60 میلیون یورو می ارزند. البته هازارد با 150 میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن رئال است.