مرجع خبری رئال مادرید : مراسم ازدواج کاپیتان راموس یکی از پرحاشیه ترین مراسم های فوتبالیست های دنیاست و طبیعی است که حواشی متعددی در این زمینه وجود داشته باشد.

با توجه به این که در پایان مراسم کلیسا، خبرنگاران کنار رفتند خیلی ها دوست داشتند که بدانند بعد از این اتفاق چه گذشته است که با هم مرور می کنیم:

مهمان ها با مینی بوس هایی که برای حفظ حریم شخصی شیشه های دودی داشتند از کلیسا به کاخ شخصی راموس رفتند.بعد از آن موبایل های خود را تحویل دادند تا فیلمی از مراسم به بیرون درز پیدا نکند. بعد از آن به محلی رسیدند که چند پیش خدمت با لباس سرخپوستی به مهمان ها نوشیدنی و غذا هدیه می دادند. همچنین چند هنرمند سیرک حرکاتی نظیر آتش بازی و شعبده بازی را انجام دادند تا سر مهمان ها گرم شود.

بخش بعدی مراسم مربوط به نورافشانی نئونی در یک سالن ویژه بود. این سالن به سبک فرودگاه ها ساخته شده بود که در آن جا به هر مهمان اعلام می شد که کجا بنشیند. صندلی های بسیار شیک و فرش بسیار شیک این سالن را مزین کرده بود.

راموس و پیلار با رقص نور و نمایشی زیبا وارد سالن شدند که در زمان ورودشان ترانه I’ll never love again اجرا شد. ترانه ای که لیدی گاگا آن را در فیلم “ستاره ای متولد شد” خوانده بود. در این لحظه کاپیتان راموس نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و گریه کرد.

منوی بوفه مراسم توسط دنی گارسیا آشپز سرنشاس اسپانیایی چیده شده بود. خبری از کیک نبود اما دسر دیده می شد. دسری که از نماد مراسم یعنی اسب تک شاخ برای ا« استفاده شده بود. معمان ها از طرفی یک تندیس جالب و زیبا به شکل اسب تک شاخ به عنوان هدیه دریافت کرند.

در ساعات بامداد، مهمان ها با خودروهای گلف به سومین و آخرین بخش کاخ رفتند تا در شهر بازی کوچک شرکت کنند. در این بخش چند گروه ارکستر ترانه های فیلم های مشهور را اجرا می کردند.

در شهر بازی، چرخ و فلک ، ماشین های کوبنده و … نصب شده بودند. در این بخش همچنین یکی از سورپرایز های مراسم مشخص شد. با استفاده از نور، روی لباس های مهمان ها رنگ های مختلفی انداخته می شد و مشخص شد که چرا راموس و همسرش از مهمان ها خواسته بودند تا رنگ لباس های خاصی را به تن کنند.

خیلی ها می خواستند بدانند که کدام گروه موسیقی در  مراسم اجرا می کند. در نهایت مشخص شد که خبری از گروه AC/DC نبوده بلکه گروه “اروپا” در مراسم اجرا کرده است. راموس و همسرش در حین اجرای کنسرت روی مجسمه ای از اژدهای سرخ می رقصیدند. مجسمه ای که 100 متر بالای زمین قرار داشت.

در این بخش از مراسم، مهمان ها لباس هایشان را عوض کردند. پیلار یک لباس قرمز رنگ با پولک و شنل به تن داشت که طراحش همان طراح لباس اصلی او بود یعنی زهیر مراد لبنانی.راموس هم یک کت و شلوار مخملی به رنگ طلایی به تن کرد.

البته دیگر اجراهای خوانندگی مراسم هم مربوط به نینیا پاستوری و کتاما بود. جیانلوکا واکی، دی جی ایتالیایی هم پایان بخش اجراهایموسیقی مراسم بود.

مراسم تا ساعت 10 صبح امروز ادامه داشته است. زمانی که پیلار روبیو آن قدر خسته شد که بلافاصله برای خوابیدن رفت.

در طول روز یکشنبه نیز برای مهمان هایی که شب را در کاخ خوابیده بودند مراسم های رقص ویژه ای در نظر گرفته شد.