مرجع خبری رئال مادرید : در ماه های اخیر صحبت کردن در مورد جدایی نیمار یا امباپه از پی اس جی تبدیل به یک تابو در این باشگاه شده بود. هیچ کس حق نداشت در این باره صحبت کند اما بالاخره الخلیفی این قبح را شکست تا مشخص شود که خرید یکی از این دو تساره چندان هم غیرممکن نیست.

مدیران رئال مادرید منتظر یک حرکت و یک واکنش بودند تا بتوانند نیمار یا امباپه را به خدمت بگیرند. حالا این حرفها می تواند شرایط را تغیری بدهد و اوضاع را عوض کند.

مدیران پی اس جی و شیخ قطری می خواهند دعواها و جنگ های بچگانه در رختکن تیم فرانسوی را به پایان برسانند و به همین خاطر حاضرند تا یکی از دو بازیکن به خصوص نیمار را بفروشند.

باشگاه فرانسوی حس می کند که نیمار در دو فصل حضور در پاریس موفق نبوده و با توجه به حجم مصدومیت ها و حواشی که داشته، فروختنش تصمیمی کاملا منطقی است.

زیدان مثل خیلی از هواداران رئال اعتقاد دارد که امباپه باید خریده شود در حالی که مدیران رئال می دانند که نیمار گزینه ای محتمل تر و در دسترس تر است.  رئال در حال حاضر در حال بررسی گزینه خرید نیمار است. با توجه به جذب هازارد ، خرید نیمار در خط حمله رئال ترافیک ایجاد خواهد کرد و به همین خاطر مدیران رئال با دقت در حال بررسی گزینه ها هستند. هر چند که جذب بازیکن برزیلی به معنی جدایی بازیکنانی نظیر آسنسیو خواهد بود.