مرجع خبری رئال مادرید : پوگبا به صورت رسمی خواستارترک یونایتد شد که با توجه به این که رئال جدی ترین مشتری اوست می توان گفت که به صورت غیررسمی خواستار حضور در رئال شد.

پیش از این کهکشانی های دیگری به صورت غیرمستقیم یا مستقیم به رئال ابراز علاقه کرده بود. رونالدو نازاریو در اردوی تیم ملی برزیل در جام جهانی 2002 گفت:”اگر رئال من را می خواهد می تواند با اینتر تماس بگیرد. نیازی نیست که روبرتو کارلوس در این باره با من صحبت کند.”

سرجیو راموس زمانی که در سویا بود این گونه به پرز علامت داد:”کمتر بازیکنی است که نخواهد به رئال ملحق شود. هر بازیکنی دوست دارد در چنین تیمی بازی کند. اگر پیشنهاد خوبی به دست من و باشگاه برسد، مدیر باشگاه سویا تصمیم می گیرد.”

کریستیانو که انتقالش به رئال توسط رامون کالدرون نهایی شده بود، در یورو 2008 بیان کرد:”همه می دانند که چه می خواهم. مهم نیست که فرگوسن عصبانی شود. من رویایی دارم و باید با باشگاهم به توافق برسم.” خامس رودریگز نیز از جام جهانی برزیل گفت:”حضور در لالیگا یک رویاست. مهمترین لیگ دنیاست. رئال مادرید را کمی بیشتر از بارسلونا دوست دارم.” و کورتوا پس از جام جهانی قبلی بیان کرد:”باید در مورد گزینه هایم با وکیلم صحبت کنم. همه گزینه ها برای من موجود هستند.”

ادن هازارد نیز بارها و بارها در سالهای اخیر به رئال ابراز تمایل کرد و در نهایت به خواسته اش رسید تا در مقابل پنجاه هزار هوادار معارفه شود.

اریکسن که بحث پیوستنش به رئال در این تابستان داغ است همین چند هفته پیش بیان کرد:”حضور در رئال یک گام به جلوست اما باید در ابتدا با تاتنهام تماس بگیرند.”

البته برخی هم به جای حرف زدن ، عمل کردند. مودریچ از حضور در تمرینات تاتنهام امتناع کرد تا تیم انگلیسی را برای پیوستن به رئال تحت فشار بگذارد. تاتنهام او را صد هزار یورو جریمه کرد اما در نهایت به هدفش رسید.داستان پیوستن زیدان به رئال هم جالب بود. پرز روی یک دستمال برای او نوشت که آیا می خواهد به رئال بیاید و جواب این بازیکن مثبت بود.