مرجع خبری رئال مادرید : کریستین کارمبو بازیکن فرانسوی اسبق رئال در مورد حضورش در بازی خیریه مقابل اسطوره های چلسی گفت:” خوشایند است و باعث افتخار است. این بازی سنتی است که باید آن را حفظ کنیم. گاهی برخی از ما غایب هستیم اما حضور در این بازی خوشایند است. رئال می تواند به کل دنیا کمک کند.”

زیدان:”یک ستاره است. اول به عنوان بازیکن و حالا مربی. از نظرم بازگشت به خانه مثل این بود که یک پسر نابغه به زادگاهش برگردد. او می تواند به بردن جام ها کمک کند.”

یک رئال مادرید بسایر فرانسوی:”پیوند رئال و فرانسوی ها طولانی است. فرانسوی ها بسیار با استعداد هستند و طبیعی است که رئال به سراغشان برود.”

مندی:”یک مدافع بسیار هجومی است که کیفیت بالایی دارد. می تواند یکی از بازیکنان کلیدی باشد.”

مارسلو باید نیمکت نشین شود؟” یک جوان به تیم منتقل شده و باید از استادش کمک بگیرد. مارسلو مدافع بی نظیری است اما باید رقابت را بپذیرد. مندی هم برای کمک به تیم آمده است.”

نیمار و امباپه:”پی اس جی بودجه زیادی دارد و سخت است که بتوان آنها را خرید.امباپه یک بازیکن با استعداداست کهرئال باید بخرد. اگر بخواهم یکی را از میان نیمار و امباپه انتخاب کنم آن کیلیان است. باید همین حالا خریده شود.نباید بحثی ایجاد شود. باید در رئال باشد. در این سن بسیار پخته است. باید به یک تیم بزرگ ملحق شود. یکی دو سال است که فکر می کنم این پسر باید در برنابئو بازی کند. او فقط در رئال می تواند چمپیونزلیگ را ببرد.”