مرجع خبری رئال مادرید : نظر اسطوره های رئال مادرید و چلسی در مورد بازی خیریه که در برنابئو برگزار شد را مرور می کنیم.

رائول:”از بازی خوشحالم. گل دیدیم و هواداران لذت برردند. سعی کردیم که به نیازمندان کمک کنیم. از بنیاد خیریه رئال به خاطر کاری که می کند و کمک به نیازمندان متشکرم. هواداران خیلی لذت بردند و خوشحال خواهند بود. حس خوبی داشت که دوباره کنار هم تیمی ها بازی کنم. همه چیز خوب پیش رفت و هواداران لذت بردند. امیدواریم که سال بعد دوباره برگردیم.برنابئو استادیوم زیبایی است. هواداران از اولین لحظه حمایت کردند و سعی کردیم بازی خوبی داشته باشمی. مدت زیادی در بنرابئو بازی کردم و حالا در پست جدیدم که سرمربیگری کاستیاست امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم.”

کارمبو:”حضور در برنابئو و چنین بازیهایی همیشه زیباست. باعث افتخارم است که در این استادیوم با تاریخچه ای درخشان بازی کنم. جایی که در ان جامهای زیادی کسب شده است. رئال مادرید همیشه به نیازمندان کمک می کند و برای ما حضور در این بازی خیریه باعث افتخار است.”

مورینتس:”باید از چنین بازیهایی از منظر خیریه لذت ببریم. این که هواداران بیایند و بازی خوبی داشته باشیم و هواداران را خوشحال کنیم. برای همه بازی خوشایندی بود.جو خوبی وجود داشت. حضور در این جا و بازگشت به خانه زیباست. مقابل هوادارانی که مدت زیادی ما را دیدند و حالا به بچه هایشان معرفی می کنند حجضور ما زیباست چرا که در این بازیها نوجوانان زیادی می آیند.”

ایوان کمپو:” بازی با نیت خیر برگزار شد. هواداران واکنش خوبی داشتند و جو زیبایی وجود داشت. بازی در برنابئو با هم تیمی های سابق همیشه خاص است و سعی کردیم که برای هدفی خیریه بهترین نمایش خود را داشته باشیم.”

کاروالیو:”سه سال در این جا بودم. بازی خوبی بود و لذت بردم. سعی کردیم که برای هواداران گل بزنیم. جو خوبی وجود داشت. تبریک می گویم چرا که دیدن استادیوم در این شرایط زیباست. سال گذشته برای رئال مطابق انتظار نبود چرا که چند سال همه چیز را بردند و پارسال چیزی نبردند. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. حالا باید تیم خوبی را بسازند. هازارد خرید بزرگ یاست. او را به خوبی می شناسم و مطمئنم که موفق خواهد شد. در اسپانیا فضای بیشتری دارد. خیلی سریع است. خوب دریبل می زند و در تیمی نظیر رئال که بازیکنان بزرگی دارد بیشتر می درخشد. رونالدو؟ مسلما او همیشه گل می زد اما رفتنش به خودش و باشگاه مربوط است. دو طرف به توافق رسیدند که این بهترین تصمیم است.”

فرناندو سانز:”بنیاد خیریه رئال یک الگوست. هواداران استادیوم را پر کردند و درس سخاوت را دادند. خیلی لذت بخش بود. خیلی خوشحال شدم چرا که می توانیم به افارد مختلف کمک کنیم. حضور در این بازی سخاوتمندی بود. زیباست که رئال این سنترا زنده نگه داشته است. کاری که رئال و بنیاد خیریه اش برای میلیون ها نفر در دنیا می کنند شایسته تحسین است.”

ماکلله:”همه لذت بردند. بازی خوبی بود. خاطرات زیادی برایم زنده شد. هواداران از من یاد کردند و خوشحالم. باعث افتخار بود. رئال مادرید همیشه در قلب من است.”

سزار سانچز:”تجربه خوبی بود. یاد ایام قدیم و محبت هواداران زنده شد. مراسم خوبی برای پایان فصل بود. یک بازی که باید به حضور در ان افتخار کنی چرا که می توانی به افراد زیادی کمک کنی.”

مارسل دسایی:”مهم است که زیدان جو جدیدی ایجاد کند و سبک بازیش را پیاده کند. او به دنبال بازیکنانی است که بهترین عملکرد را در این باشگاه داشته باشند و به همین خاطر ممکن است که برخی بازیکنان باکیفیتی که با پروژه اش سازگار نیستند را کنار بگذارد. او برای بازگشت مشکلی نداشته است. پذیرفته که با دوره جدید هماهنگ شود و هنوز بازیکنان باکیفیتی دارد. کروس می تواند همچنان عالی باشد، کاسمیرو هم همین طور. مسلما او می خواهد سبک جدیدی را ایجاد کند تا دوباره رئال را به بالاترین سطح برساند.باعث افتخارم بود که دوباره در بنرابئو بازی کنم. یک جوان 51 ساله هستم که دوباره رائول و مورینتس را دیدم و حضور در این بازی خیریه بی نظیر بود. زولا هر چند که کمی مصدوم بود اما باز هم عالی بود.”