مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس بازیکن برزیلی اسبق رئال مادرید در مصاحبه با اوگلوبو در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

تمرین ویژه برای دریبل و پاس:”در پایان هر تمرین کار می کنم. زیدان با من روی ضربات آخر هم کار کرده است. بازیکنان هم به من توصیه هایی دارند.”

به تو گفته اند که بیشتر پاس بدهی و کمتر دریبل بزنی؟” مربیان به من آزادی عمل داده اند. می دانم که زمان مناسب برای دریبل زدن چه زمانی است. گاهی مرتکب اشتباه می شوم اما با توجه به سنم طبیعی است.”

حضور سه مربی در یک فصل:”تغییرات زیاد بد است. اما برای بازیکنان در سن من خوب است چرا که از هر مربی چیزهایی یاد می گیرم.”

فصل ضعیف رئال مادرید:” از زمانی که به فلامنگگو ملحق شدم همیشه می خواستم بازی کنم. همیشه می خواستم کمک کنم. تیم به بازیکنی نیاز داشت که به جلو حرکت کند و سعی کند دریبل بزند. به همین خاطر شرایط برایم راحت تر شد چرا که همه در باشگاه به من اعتماد داشتند.”

ورود به رختکن رئال مادرید:”تاثیرگذار بود. وقتی امدم بازیکنا نزیادی در رختکن نبودند چرا که اکثرا در جام جهاین روسیه حضور داشتند. فقط بیل و بنزما حضور داشتند. هر دو به شکل بی نظیری از من استقبال کردند. مشکل این جاست که کاسمیرو و مارسلو هم نبودند. در ابتدا کمی مشکل بود چون اسپانیایی نیم فهمیدم.”

چه کسی از تو استقبال کرد؟” بنزما. از اولین روز به من نزدیک شد و با من صحبت کرد. همیشه حواسش به بقیه هست. سعی کرد به من کمک کند. در بازی با اتلتیکو مادرید خوب کار نکردم. یک موقعیت را از دست دادم و گل خوردیم. کریم در ان زمان به سمتم آمد و به من گفت که پنج دقیقه جلو بمانم و نفس بگیرم بعد به بازی برگردم.”

برایت سخت بود بین این همه ستاره باشی؟” نه، درون باشگاه و همچنین مارسلو و کاسمیرو به من کمک کردند تا آرامش داشته باشم و فقط به بازی کردن فکر کنم. این کاری است که انجام داده ام. همه چیز آرام پیش می رود.”

بازی کردن در برزیل آسان تر است چون فضاها بیشتر است ؟” به بازی بستگی دارد. در اسپانیا فضاها بیشتر از برزیل است. در برزیل حریفان اجازه نمی دهند دور بزنی. در اسپانیا تاکتیک بیشتر است و بر اساس آن تکنیک مورد توجه قرار می گیرد. در تیمی مثل رئال با توجه به سرعت تیم ممکن است بیشتر صاحب موقعیت شوم. در بازی رئال – بارسا فضاهای بیشتری وجود دارد. آنها بازیکنان متفاوتی هستند که گلهای بیشتری می زنند. به همین خاطر ال کلاسیکو بزرگترین بازی دنیاست.”

با حضور هازارد باید به راست بروی؟” به نظر مربی بستگی دارد. کمی مشکل خواهد بود اما با ان کنار می آیم.”

ال کلاسیکوها و درخشش خودش:”وقتی به رئال امدم خیلی ها من را نمی شناختند. خیلی ها در اسپانیا من را انالیز کردند. سه بار مقابل بارسا بازی کردم که در بازی سوم دیدم که سبکم را عوض کردند.”

چه تغییری در شکل مهار تو داشتند؟ مانع از آن شدند که پشت دروازه بان باشی؟” آنها فضاها را می بستند. هر دو تیم سعی کردند که با توپ بازی کنند و وقتی توپ را از دست می دادند سعی می کردند فضاهای کمتری داشته باشند.”