مرجع خبری رئال مادرید : شرایط دروازه رئال مادرید مثل سالهای اخیر عجیب است. در اردوی پیش فصل چهار دروازه بان حضور خواهند داشت که دو تایشان می روند: کورتوا، کیلور ناواس، لونین و لوکا زیدان.

نسبت به سه دروازه بان فصل گذشته، لونین جوان هم اضافه شده است. دروازه بانی که با قهرمانی جام جهانی زیر 20 سال نوید آینده ای روشن را داد.

از این چهار نفر یکی شاید تا سه شنبه برود: لوکا زیدان پسر دوم سرمربی رئال مادرید که مذاکراتی با تیم های لیگ دسته دوی اسپانیا داشته و شاید سوار هواپیمای کانادا نشود.

اما از میان کیلور ناواس و لونین هم یکی باید برود. دروازه بان کاستاریکایی مورد علاقه باشگاه و زیدان نیست و همه دوست دارند که برود اما خودش اصرار در اصرار که بماند. باشگاه و زیزو ترجیح می دهند که دروازه بان های جوان تر یعنی کورتوا و لونین را در ترکیب داشته باشند تا آینده را بسازند. کیلور هم دستمزد بالایی می گیرد و هم سنش بالا رفته، به همین خاطر است که ماندنش با وجود کیفیت قابل قبولش، منطقی به نظر نمی رسد.

زیدان برای فصل آینده تصمیمش در مورد دروازه بان اصلی را گرفته و کورتوا فیکس خواهد بود اما باید دید که از میان کیلور و لونین چه کسی می ماند. اگر لونین بماند، شاید لوکا زیدان بدش نیاید که خودش را در مقابل دروازه بان اوکراینی محک بزند و شانس خود را برای تبدیل شدن به دروازه بان دوم تیم بیازماید.