مرجع خبری رئال مادرید : با پایان فصل بد نیست که عملکرد بازیکنان قرضی رئال مادرید در فصل گذشته را دنبال کنیم.

آندری لونین : دریافت هفت گل در هفت بازی. دروازه بان اوکراینی که بهترین دروازه بان جام جهانی زیر 20 سال شده بود، فصل قبل به ندذرت در لگانس بازی کرد. این بازیکن امیدوار است با رفتن کیلور دروازه بان دوم رئال شود اما لگانس می خواهد برای یک فصل دیگر او را حفظ کند.

تئو هرناندز (28 بازی، یک گل و دو پاس گل ): فصل بی ثباتی در سوسیه داد داشت و به همین خاطر اصراری به بازگشتش به رئال نبود. به همین خاطر است که تئو در یک قدمی پیوستن به میلان و جدایی همیشگی از رئال قرار دارد.

اشرف حکیمی (28 بازی، سه گل و هفت پاس گل): بهترین بازیکن جوان سال آفریقا روند صعودی خوبی داشت. او یک فصل دیگر با دورتموند قرارداد دارد. مصدومیت روندش را متوقف کرد اما در پست دفاع چپ عملکرد خوبی داشت. در آینده می تواند جانشین مارسلو در ترکیب رئال شود.

ماتئو کواچیچ (51 بازی، دو پاس گل): این هافبک در لیگ انگلیس و چلسی چندان درخشان نبود اما با این وجود لندنی ها برای یک فصل دیگر او را حفظ کردند و برای جذب او 45 میلیون یورو به رئال پرداختند.

لوکاس سیلوا (31 بازی در 2018 ، یک گل و یک پاس گل ، 7 بازی در 2019): بازیکن برزیلی فقط چند ماه در رئال بود و موفق  نبود. در کروزیرو جا افتاده است. رئال برای فصل بعد رویش حساب نمی کند و باید دید که چه َآینده ای پیش روی اوست.

خامس رودریگز (28 بازی، هفت گل و شش پاس گل): در دومین فصل خود در بایرن با مصدومیت های پرشماری مواجه شد و نیکو کووایچ هم علاقه چندانی به او نداشت. حالا قرار است که دوباره در ناپولی شاگرد آنچلوتی شود.

اسکار رودریگز (32 بازی، چهار گل و چهار پاس گل): در سن 21 سالگی نشان داد که پختگی بازی کردن در لالیگا را دارد و به همین خاطر بود که لگانس برای یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد.

مارتین اودگارد(39 بازی؛ 11 گل و 12 پاس گل): بازیکن نروژی در ویتسه هلند بهترین فصل دوران فوتبالش را پشت سر گذاشت و حالا رئال انتظار دارد که عملکردش در سوسیه داد بهتر شود تا در تابستان بعدی به برنابئو برگردد.

رائول دی توماس (34 بازی، 14 گل و یک پاس گل) : این مهاجم نمایش قابل قبولی در رایو وایکانو داشت هر چند که نتوانست جلوی سقوط این تیم را بگیرد. حالا با 20 میلیون یورو راهی بنفیکا شده است.

بورخا مایورال (34 بازی، 5 گل و دو پاس گل): آمار این مهاجم در لوانته چندان درخشان نبود اما با این وجود سوسیه داد به دنبال خریدنش با 15 میلیون یوروست.