مرجع خبری رئال مادرید : زیدان با احتساب بازیکنان کاستیا مجموعا 29 بازیکن را در لیست سفر به کانادا قرار داده اما هیچ بعید نیست که برخی از آنها آخرین حضور خود را در لیست داشته باشند. در حقیقت اردوی پیش فصل برای آنها حالت مرگ و زندگی دارد و باید خودشان را به زیزو ثابت کنند.

لوکاس وازکز، در دروازه خارجی: این بازیکن که در تیم سولاری نقش یار فیکس را داشت حالا می داند که برای حضور در ترکیب پشت سر آسنسیو، رودریگو، براهیم، وینیسیوس، هازارد و حتی بیل قرار دارد. این بازیکن در هفته های آخر فصل قبل فیکس بود. در پست وینگر ترافیک وجود دارد و اگر پیشنهاد خوبی در کار باشد احتمال ماندنش در رئال خیلی کم است.

احیای ایسکو: پدر شدنش باعث شد تا در لیست مسافران اولیه مونترال نباشد. زیزو به او اعلام کرده که اگر بماند نیمکت نشین می شود و این بازیکن پذیرفته است. حضور پوگبا دقایقش را به شدت کم خواهد کرد و به همین خاطر نمی توان حتم داد که ایسکو ماندنی باشد.

ماریانو، مهاجم سوم: این مهاجم فصل قبل که فقط بنزما را بالاتر از خود داشت خیلی کم بازی کرد چه برسد به حالا که یوویچ به عنوان گران ترین مهاجم نوک تاریخ رئال مادرید با 60 میلیون یورو به برنابئو آمده و از سویی دیگر رودریگو نیز می تواند مهاجم نوک باشد. شماره هفت رئال مادرید نشان داد که این لباس به تنش سنگینی می کند. رم او را می خواهد و احتمال جدا شدنش کم نیست.

براهیم و وایخو، چیزی برای از دست دادن ندارند: زیدان می داند که تابستان تنها فرصت برای استفاده از سیستم چرخشی است. براهیم یک هفته زودتر پیش فصلش را آغاز کرد تا کاملا آماده باشد. وایخو به علت حضور در یوروی زیر 21 سال با تاخیر به تیم ملحق می شود. هر دو می دانند که جلب رضایت زیدان سخت است اما از تلاش دست نخواهند کشید.