مرجع خبری رئال مادرید : شرایط برای کیلور ناواس چندان مناسب نیست. دروازه بان کاستاریکایی در لیست فروش قرار داشت اما پیشنهاد خوبی نداشت تا احتمال ماندنش به عنوان دروازه بان ذخیره بیشتر شود. نکته این جاست که او در حالی پیش فصل را شروع کرده که کاملا حس می کند دل زیدان دیگر با او نیست و حتی اگر بماند هم بر خلاف گذشته مربی فرانسوی پشت او نخواهد بود.

زیدان در پایان فصل گذشته به صراحت به کیلور ناواس گفت که باید برود اما این بازیکن هنوز نرفته و این موضع مربی فرانسوی را دلخور کرده است. کیلور به علت این که مستقیما از کاستاریکا به کانادا سفر کرد، با تاخیر به تیم اضافه شد اما رسیدنش هم رئال و زیدان را ناراحت کرد. کیلور ساعت 2 به وقت محلی در بامداد چهارشنبه به تمرینات اضافه شد. زیدان از این که این بازیکن این قدر دیر خودش را به کانادا رسانده دلخور است و این را نشانه بی خیالی او می داند.

کیلور در اولین تمرین پیش فصل حضور داشت. برخی نظیر بنزما جویای احوالش شدند هر چند که خودش در تمرین فهمید که با وجود حمایت هایی که کاپیتان راموس از او داشته، دل زیدان با او صاف نیست.

رئال مادرید و زیدان روی لونین 20 ساله به عنوان دروازه بان آینده تیمشان حساب کرده اند و ماندن کیلور باعث می شود تا رئال چاره ای به جز فروش قرضی دروازه بان اوکراینی نداشته باشد.