مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید 20-2019 در حالی فصل جدید را اغاز کرده که در مورد شرایط تیم و اوضاع پیش رو ابهامات و سوالات زیادی میان هواداران وجود دارد.

1- پروژه فروش ها: یورنته، کواچیچ، دی توماس، رگیلون، اودگارد، تئو هرناندز و لوکا زیدان نیستند اما این لیست طولانی تر می شود. مایورال، بیل ناچو، خامس رودریگز، وایخو، لوکاس وازکز،ماریانو، براهیم و ایسکو بازیکنانی هستند که به صورت جدی بحث رفتنشان مطرح است.

2- گرت بیل: خامس و سبایوس پذیرفته اند که در لیست مازاد هستند اما بیل هنوز با این مسئله کنار نیامده و نسبت به جدایی مقاومت می کند. همین مسئله فروش او را تا حد زیادی مشکل می کند.

3- پوگبا: هافبک فرانسوی یک از گزینه های محبوب زیدان برای خرید در تابستان است. زیزو از مدیران رئال خواسته تا او را بخرند اما هنوز جذب وی نهایی نشده است.

4- سیستم : فعلا کسی نمی داند که رئال مادرید فصل آینده با چه سبکی بازی می کند اما بر اساس بازیکنان و مشخصه های تیم سیستم های 3-3-4 ، 2-4-4 و 1-3-2-4 کاملا محتمل خواهند بود.

5- آمادگی بدنی: گرگوری دوپونت بدنساز جدید تیم ملی فرانسه کار را خیلی سفت و جدی آغاز کرده و مسلما برای ادامه هم برنامه های ویژه ای دارد.

6- دروازه بانی:لوکا زیدان از تیم رفته است. کورتوا دروازه بان فیکس خواهد بود. کیلور در لیست فروش قرار دارد اما در مقابل جدایی مقاومت می کند. اگر او بماند، لونین جوان مجبور به رفتن می شود.

7- دفاع چپ : مارسلو این بار یک رقیب جدی و سرسخت به نام فرلاند مندی دارد که یکی از گران ترین مدافعان تاریخ رئال مادرید به شمار می رود.

8- وینیسیوس: پدیده برزیلی در سال اولش در رئال مادرید درخشان بود اما بدون تردید سال آینده می تواند سال شکوفایی او باشد. او  برای حضور در پست جدیدش بال راست باید با آسنسیو رقابت کند.

9- رودریگو و کوبو، جوان ها : زیدان دو جوان هم در کاستیا خواهد داشت یعنی رودریگو گوئس برزیلی و تاکفوسا کوبو ژآپنی که باشگاه روی هر دو برای آینده حساب ویژه ای باز کرده است.

10- چرخش ها : زیدان با خرید میلیتائو، مندی و یوویچ نیمکتش را هم به نوعی تقویت کرده و می تواند مثل فصل 17-2016 روی سیستم چرخشی هم حساب کند.

11- شماره پیراهن ها : هیچ کدام از پنج بازیکن تازه وارد معارفه شده شماره پیراهن ندارند. فعلا بازیکنانی که باید شماره ها را آزاد کنند، نرفته اند. مثلا ماریانو باید شماره هفت را برای هازارد آزاد کند.

12- ضربات ایستگاهی: راموس فصل گذشته پنالتی زن اصلی تیم بود اما حضور هازارد ممکن است شرایط را عوض کند. در مورد ضربات کاشته نیز بازیکن بلژیکی می تواند خودی نشان بدهد. کروس، مودریچ، ایسکو و اسنسیو هم فصل قبل کاشته می زنند. خرید پوگبا می تواند باعث شود این پست به او برسد.

13- خود زیدان: زیزو در ماه های اخیر نشان داده که چهره متفاوتی دارد. او کار را خیلی جدی تر گرفته است و حالا سوال این جاست که از روز دوشنبه کدام زیدان را خواهیم دید