مرجع خبری رئال مادرید : طبیعتا تمرین های این روزهای رئال مادرید بیش از هر چیزی روی بدنسازی تمرکز دارد و نمی توان روی تاکتیک حساب کرد اما زیزو با دقت در حال چیدمان تیمش برای فصل اینده است و این روزها با دستیارانش همه جوانب و شرایط را بررسی می کند.

دفاع چپ: یکی از نقاط بحث فصل گذشته بود. عملکرد ضعیف مارسلو باعث شده بود تا رگیلون جوان به تدریج جای خود را در ترکیب باز کند. زیدان هم می دانست که بازیکن برزیلی افت کرده و به همین خاطر برای خرید فرلاند مندی از لیون 48 میلیون یورو پرداخت.
دروازه : زیدان به صراحت به کیلور ناواس اعلام کرده که او را نمی خواهد اما دروازه بان کاستاریکایی برنامه ای برای جدایی ندارد. گزینه محبوب باشگاه و زیدان برای ذخیره کورتوا یک دروازه بان جوان به نام لونین است که بهترین گلر جام جهانی زیر 20 سال شد و آینده درخشانی دارد. رئال می خواهد که لونین به تدریج در ترکیب جا بیافتد و جای کورتوا را بگیرد در حالی که کیلور تنها مانع این ماجراست.
مهاجم:فصل قبل ماریانو به خصوص به علت مصدومیت ها نتوانست رقیبی جدی برای بنزما باشد. به همین خاطر باشگاه به سراغ لوکا یوویچ مهاجم باانگیزه صرب رفت تا احتمالا بنزما فصل آینده یک رقیب بسیار سرسخت داشته باشد.