مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس در سومین روز پیش فصل رئال مادرید در مصاحبه با تلویزیون رئال مادرید گفت:” خوشحالم که با همه افراد باشگاه در این جا هستم و با باشگاه رویاهایم در اردوی پیش فصل حضور دارم. در کنار بهترین بازیکنان دنیا 19 ساله شدم. هیچ چیز بهتر از این نیست. هم تیمی هایم درون هتل و در زمین قبل از تمرین به من تبریک گفتند. خوشحالم که در این جا هستم.”

ستاره برزیلی رئال مادرید در ادامه گفت:” حس خوبی داریم. کمی خسته هستیم اما همه تلاشمان را می باید حالا انجام بدهیم تا آماده ادامه فصل شویم. مهم این است که خوب آماده شویم تا فصل خوب یداشته باشیم. در این جا شروع خوبی داشتیم اما سعی می کنیم پایان خوبی هم داشته باشیم.من خیلی پیشرفت کرده ام. همه بازیکنان به من کمک می کنند تا درون زمین به تیم کمک کنم.”

آلوارو اودریوزولا دفاع راست رئال مادرید هم در مورد شرایطش گفت:”خوشحالم که به تمرینات گروهی برگشتم. دو ماه و نیم خیلی سخت را داشتم چرا که نمی توانستم بخشی از تیم باشم. حالا خوشحالم که برگشته ام. مشکل مصدومیتم رفع شده و کاملا آماده هستم.  خیلی خوشحالم و همه تلاشم را می کنم تا فصل خوبی داشته باشیم. فداکاری و تلاش زیادی کردم چرا که می دانم همین باعث موفقیتم خواهد شد. با توجه به مصدومیت شانه ام باید خیلی تلاش می کردم. وقتی درون زمین با هم تیمی هایت هسی نتیجه تلاشت را می بینی. از کادر پزشکی رئال مادرید و فیزیوتراپ ها متشکرم که تلاش خوبی داشتند تا بتوانم این جا کنار هم تیمی هایم باشم.”

دفاع راست رئال مادرید در ادامه بیان کرد:”احساسات خیلی خوبی دارم. تلاش خیلی زیادی کردم. هواداران با انگیزه کار کردند. تیم عطش و انگیزه زیادی برای مواجهه با چالش های این فصل دارد. چالش های جدیدی داریم و تیم همه تلاش خود را خواهد کرد تا هوادارانی را خوشحال کند که لیاقتش را دارند.مهم است که سخت تلاش کنیم تا همه چیز خوب پیش برود و بعد از آن درون زمین نباید به چیز دیگری فکر کنیم. خوشبین هستیم. تلاش خوبی داشتیم. همه خوشحال هستیم و سعی می کنیم فصل خوبی داشته باشیم.کلمه امید برای همه ما خوب است. از نظر تیمی تلاش می کنیم همه جامهای ممکن را ببریم. از نظر شخصی نیز سعی می کنم 100 درصد رشد کنم، ل بزنم و پاس گل بدهم. امیدوارم فصل خوبی داشته باشم.”