مرجع خبری رئال مادرید : راموس کاپیتان رئال مادرید در بازی دستگرمی توانست ناچو و کارواخال را شکست بدهد و بعد از آن هر دو را سوژه کرد.

راموس میکروفون شبکه رئال مادرید را برداشت و خطاب به ناچو گفت:”از رئال مادرید تی وی مزاحم شما می شوم. بعد از شکست در اولین بازی چه حسی دارید؟” ناچو که اخمو بود جواب نداد و راموس گفت:”خب، می بینید. بعضی ها جنبه اش را ندارند که همیشه جواب رسانه ها را بدهند.” در این لحظه ناچو با خشم جواب داد:”صبر کنید، صبر کنید. باید چیزی بگویم. اولین بازی را باختم چون کاپیتان در سن 35 سالگی به پایش آمپول زده بود!” (راموس 33 ساله است).

راموس بعد از ان سراغ کارواخال رفت:”این جا از رئال مادرید تی وی ما را به صورت مستقیم دنبال می کنید. لطفا نظرتان را راجع به بازی بگویید.” مدافع راست رئال جواب داد:”دو بازی، دو شکست. بدتر از این نمی توانستیم شروع کنیم.” و راموس در جوابش گفت:”خوب است که صادقانه جواب می دهید. موق باشید.” و کاروا پاسخ داد:”به تلاش ادامه می دهیم. ممنون.”

ناچو در بازی دستگرمی بعدی توانست راموس را شکست بدهد و بعد از آن خطاب به دوربین رئال مادرید تی وی گفت:”حالا می توانید یک محصول جدید آکادمی را معرفی کنید. سرجیو، لطفا خوش امد بگو و جنبه باخت داشته باش.” و راموس در جوابش گفت:”اولین بازی را بردم!”