مرجع خبری رئال مادرید : در روز 13 ژانویه در بنیتو ویامارین، کریم بنزما دچار شکستگی انگشت دست راستش شد. بازیکن فرانسوی می دانست که تیم به او نیاز دارد و به همین خاطر جراحی نکرد و تا پایان فصل با محافظ بازی کرد. جالب این که او 18 تا از 30 گل فصل قبلش را با انگشت شکسته به ثمر رساند.

بنزما در تعطیلات به نظر می رسد که دستش را درمان کرده و بدون محافظ در تمرینات حاضر شده است. البته او در روز سوم تمرینات از محافظ استفاده کرد اما به نظر می رسد که دلیلش صرفا احتیاط بوده و خطری او را تهدید نمی کند.

به هر صورت با محاشظ یا بدون ان به نظر می رسد که بنزما یکی از ستارگان تیم زیدان در فصل گذشته باشد. او فصل گذشته جدا از 30 گلش یک یاز رهبران رئال بود و شاید بتوان گفت تنها بازیکنی بود که بعد از رفتن رونالدو بهتر شد و تصمیم گرفت جانشین او شود. کریم یازدهمین فصلش در رئال مادرید را اغاز می کند. او با 222 گل ششمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است که 20 گل تا پوشکاش فاصله دارد.

بر خلاف فصول قبل که در مورد بنزما تردید وجود داشت این بار کاپیتان سوم رئال مادرید با اطمینان و آرامش و به عنوان یک لیدر برای تیم کار را اغاز می کند.