مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید دیروز وارد هتل محل اقامت تیم در مونترال یعنی ریتز کارلتون شد آن هم در حالی که او و همچنین خوزه آنخل سانچز مدیر اجرایی باشگاه برای چیدمان ترکیب در فصل آینده کار مشکلی دارند.

در فاصله یک ماه تا شروع لالیگا زیدان 30 بازیکن در لیستش دارد. در اردوی مونترال 24 بازیکن تیم بزرگسالان حضور دارند آن هم در حالی که کاسمیرو، والورده، میلیتائو و همچنین مازادهایی نظیر خامس، مایورال و وایخو به علت حضور در اردوی ملی هنوز به تیم اضافه نشده اند. اما زیدان چگونه باید تیم را بچیند؟

دروازه: مقاومت کیلور ناواس در مقابل جدا شدن از رئال مادرید باعث شده که لونین در یک قدمی جدایی به صورت قرضی قرار بگیرد. بتیس محتمل ترین گزینه برای اوست. بدی نترتیب کورتوا، کیلور و آلتوبه دروازه بان های فصل بعد رئال مادرید هستند.

مدافعان : ترافیک باعث مخی شود که وایخو برود. ناچو تصمیم گرفته بماند و بدین ترتیب وایخو به پیشنهادهایش در لیگ آلمان پاسخ مثبت خواهد داد.

خط هافبک: در حالی که مذاکرات با منچستریونایتد برای جذب پوگبا ادامه دارد، جدایی سبایوس کاملا متحمل است. این بازیکن مشکلی با جدایی ندارد اما هنوز رفتنش نهایی نشده است.  از سویی جدایی خامس هم اتلتیکوست و با اتلتیکو مذاکراتی داشته است.

مهاجم: بحث مهمی است. ترافیک در این پست زیاد است و تیم باید کمی تخلیه شود.  لوکاس وازکز پیشنهادهایی دارد اما فعلا رئال انتقالش به آرسنال را متوقف کرده است. انقتال مایورال به سوسیه داد هم کمی دچار مشکل شده است. ماریانو می خواهد بماند اما باشگاه تمایلی به فحظش ندارد.