مرجع خبری رئال مادرید : کاستیا امروز با رائول گونزالس فصلش را آغاز می کند. بازیکن اسبق رئال مادرید امروز بازیکنانش را فراخوانده تا فصل جدید تیم و دوران جدید مربیگری او آغاز شود.

رائول فعلا رودریگو و کوبو دو خرید کهکشانی تیمش را در اختیار ندارد چرا که هر دو به اردوی تیم بزرگسالان در کانادا رفته اند.  کوبو بی تردید یکی از جذابیت های اصلی کاستیا خواهد بود هر چند که نباید رودریگو 40 میلیونی را فراموش کرد.

آلتوبه، سئوان، فیدالگو ، دلافوئنته و خاوی هرناندز دیگر بازیکنان حاضر در لیست تیم بزرگسالان هستند./ رائول فعلا روی آنها حساب می کند هر چند که احتمال جدایی آنها علی الخصوص سئوان کم نیست. اما آنها تنها غایبان هستند. ویکتور چوست و آنتونیو بلانکو در اردوی تیم زیر 19 سال اسپانیا در یورو حضور دارند. رائول در مورد دروازه بان هم مردد است. لوکا زیدان به صورت قرضی به راسینگ رفت و محمد راموس و بلمان مورد قبول او نیستند.

از تیم جوانان رئال مادرید هم میگل بائزا، ماریا گیلا و رودریگو رودریگز قرار است که به تیم اضافه شوند. فرانچو نیز از مصدومیتش ریکاوری می کند. گررو از ماخاداهوندا خریده شده است و گیلم رودریگز از تیم اتلتیکو هورتا.

رائول در ماه ژوئن مدرک حرفه ای گری مربیگری یوفا را دریافت کرده و مشکلی برای هدایت رئال مادرید ندارد. رائول در دوران بازی خود فقط یک بار برای تیم کاستیا بازی کرد که خیلی زود والدانو استعدادش را درک کرد و او را به تیم بزرگسالان برد. رائول حالا در حالی مسیرش در کاستیا را آغاز می کند که شاید بتواند مسیر زیدان را تکرار کند و مثل زیزو که از کاستیا شروع کرد بتواند سرمربی تیم بزرگسالان شود.

کاستیا از سویی زوج خط حمله فصل قبلش یعنی دنی گومز و کریستو را هم از دست می دهد و بدین ترتیب باید تغییراتی بنیادین داشته باشد. این تیم هفت بازی در پیش فصل خواهد داشت. اولین بازی مقابل خیمناستیکا در روز دوم مرداد خواهد بود و بع داز ان نوبت میراندس، پونتودرا، لوگو، الکورکون، تنه ریف و بورخوس است. اولین بازی فصل هم مقابل لاس روزاس است.