مرجع خبری رئال مادرید : پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد واکنشی در مورد آینده این بازیکن فرانسوی بیان کرد:”هنوز هیچ کس پایان را ننوشته است.”

پرز حس می کند که تنها پازل مانده تا کامل شدن بازسازی ترکیب رئال مادرید خرید پوگباست و با جذب این بازیکن همه چیز نهایی می شود. یونایتد در روزهای اخیر درخواست 170 میلیون یورویی خود را به 200 میلیون یورو رسانده است. این بازیکن که 35 میلیون هوادار در اینستاگرام دارد، هوادارانش حتی از باشگاه منچستریونایتد با 29 میلیون نفر هم بیشتر است. در ترکیب یونایتد نزدیک ترین بازیکن به او دخیا با 10 میلیون نفر است. پوگبا تا 2021 با یونایتد قرارداد دارد و شیاطین سرخ نمی خواهند او را بفروشند.

مارکا اخیرا ادعا کرده است که یونایتد قیمت پوگبا را به 200 میلیون یورو رسانده است. موردی که باعث شده تا رئال مادرید و زیدان ک کم از خرید وی ناامید شوند و به گیزنه های دیگر فکر کنند.

فصل نقل و انتقالات درانگلیس در روز 17 مرداد به پایان می رسد و رئال مادرید سه هفته فرصت دارد تا این انتقال را نهایی کند. اگر یونایتد تا آن زمان، پوگبا را نفروخته باشد، اجازه رفتنش را نمی دهد چرا که طبیعتا باید وقت داشته باشد تا جانشین برای او بخرد.

پوگبا در توکیو گفته بود که می خواهد از رئال برود تا چالش های جدیدی داشته باشد. سولشر سرمربی یونایتد در این باره گفت :” از حرفهای پوگبا ناراحت نشدم چرا که مکالمات زیادی داشتیم و دقیقا همان چیزی بود که به آن فکر کرد. می توانم چالش های جدیدی به او بدهم. خیلی اوقات به پل گفتم که بازیکن بزرگی است و هرگز این یک مشکل نبوده است. هیچ پیشنهادی برای او نداشتیم. برای بقیه بازیکنان هم می توانیم همین را بگویم.”