مرجع خبری رئال مادرید : به بهانه پیوستن سولدادو به گرانادا و خوسلو به آلاوز، شرایط مهاجمان سالهای اخیر آکادمی رئال مادرید را بررسی می کنیم:

خوسلو: این مهاجم یکی از بهترین گلزنان آکادمی رئال مادرید بود که با شش میلوین یورو از رئال به هوفنهایم رفت. او پس از مدتی حضور قرضی در آینتراخت با پنج میلیون یورو راهی هانوفر شد. او با هشت میلیو نبه استوک رفت. فصل گذشته با 5.5 میلیون یورو راهی نیوکسال شد و حالا به آلاوز پیوسته است.

آلوارو نگردو: او که در اکادمی رایو شکل گرفته از زمان ترک آکادمی رئال مادرید در سال 2005 برای آلمریا، سویا، منچسترسیتی، والنسیا، میدلزبورو، بشیکتاش و النصر دبی بازی کرده است. در سویا بهترین دوران فوتبالش را داشت که در چهار سال شصت گل زد.

خاویر پورتو: عملکرد خوبی در آکادمی رئال مادرید در فصل 02-2001 داشت که تبدیل به یکی از مهاجمان آینده رئال مادرید شد. او یک سال در کاستیا درخشید و به تیم بزرگسالان رئال رسید که فقط پنج گل زد. در فیورنتینا چندان موفق نبود و فقط چهار بازی فیکس بود. مقاصد بعدی او ناستیک، اوساسونا، هرکولس و لاس پالماس بودند.

سولدادو: از زمان خروج سولدادو از آکادمی رئال مادرید او به اوساسونا، ختافه، والنسیا، تاتنهام، ویارئال ، بشیکتاش و گرانادا رفت. فصل درخشانش در اوساسونا باعث شد که مدتی به رئال برگردد اما موفق نبود.

رودریگو مورنو: این بازیکن 28 ساله فصل گذشته مورد توجه لوپتگی برای رئال مادرید بود اما والنسیا او را نفروخت. از زمان پیوستن به رئال به بولتون، بنفیکا و والنسیا رفته است.

مایورال: محصول آکادمی رئال مادرید در کاستیا درخشید و نامش را سر زبان ها انداخت. او یک فصل به ولفسبورگ رفت که موفق نبود. دوباره به رئال برگشت که باز هم موفق نبود. فصل گذشته در لوانته توپ زد. تابستان امسال مذاکرات ناکامی هم با سوسیه داد داشته است.

دی توماس: رائول دی توماس در سن 24 سالگی تبدیل به یکی از آینده دارترین مهاجمان فوتبال اروپا شده است. او که با 20 میلیون یورو از رئال به بنفیکا پیوست در دو فصل اخیر در رایو توپ زده اما سابقه حضور در پوسلا و کوردوبا را هم دارد.