مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید با جذب بازیکنانی نظیر رودریگو، وینیسیوس و کوبو در سالهای اخیر به سیاست جوانگرایی روی آورده است.  بد نیست که جوان های درجه یک رئال مادرید در سالهای اخیر را مرور کنیم و بررسی کنیم که آنها در سن 18 سالگی در ترکیب رئال مادرید چه کار کرده بودند.

ایکر کاسیاس: ایکر مقدس با 18 سال سن 28 بازی در تیم بزرگسالان رئال مادرید داشته است. در اولین فصلش که رسما به تیم اصلی بود یعنی در فصل 00-1999 تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ شد که به عنوان یار فیکس قهرمان چمپیونزلیگ شد. در 16 سال حضور در رئال تبدیل به یکی از پرافتخارترین های تاریخ باشگاه شد.

سانچیس: در سن 18 سالگی خودش را در ترکیب جا انداخته بود و 16 بازی انجام داده بود. تا پایان دوران فوتبالش در رئال مادرید ماند.

کاماچو: این مدافع از روز اولین بازیش در مارس 1974 نگاه رئال مادرید را جلب کرد. در سن 18 سالگی ثابت کرده بود یکی از با استعدادترین های تاریخ رئال مادرید است.

چندو:در سن 18 سالگی در کاستیا می درخشید اما در سن 29 سالگی بالاخره در تیم بزرگسالان قرار گرفت و با عنایت مولونی سرمربی تیم بزرگسالان مواجه شد.

گوتی: در اولین فصلش 9 بازی انجام داد و کیفیتش را نشان داد. او پانزده سال پرفراز و نشیب اما مملو از روزهای درخشان را در رئال مادرید داشت.

میشل: میشل یکی از هافبک های اسطوره ای تاریخ رئال مادرید است که اولین بازیش در تیم بزرگسالان را در 18 سالگی داشت.

مارتین وازکز: در فصل 84-1983  در سن هجده سالگی دل رئالی ها را ربود. او در سال 1990 به خاطر پول از رئال مادرید رفت و دو سال بعد وقتی برگشت به شدت افت کرد.

پاردزا:در سن 18 سالگی در تیم بزرگسالان رئال چند بازی انجام داد اما دقایق کمش باعث شد تا راهی ساراگوسا شود.

اشنایدر: بازیکن آرژانتینی یکی از درخشان ترین های آکادمی رئال مادرید بود. دقایق کمش در سومین فصلش در رئال مادرید باعث شد تا راهی ساراگوسا شود.

بوتراگوئنو: یکی از بزرگترین امیدهای رئال مادرید در سن 18 سالگی بود اما در 20 سالگی در تیم بزرگسالان جا افتاد.

رائول: شماره هفت اسطوره ای در سن 17 سالگی شاگرد اول کلاس آکادمی رئال مادرید بود. در 18 سالگی 19 گل در لالیگا به ثمر رساند