مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در آغاز کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل بایرن مونیخ گفت :” از پیام های حمایتی که این روزها به خاطر فوت برادرم به من داده شد، تشکر می کنم. به خصوص از نزدیکانم.”

ده روز آغازین پیش فصل:”راضی هستم چرا که خیلی خوب تلاش کردیم . به بازیکنانم تبریک می گویم و حالا خوشحالم که بازیهایی که منظترشان بودیم شروع می شود.”

جای پوگبا در تیم خالی است ؟” باید به برخی چیزها احترام بگذاریم. باشگاه می داند که چه می خواهیم و تا آخرین روز نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است در مورد خرید و فروش ها رخ بدهد.  وارد این بحث نمی شوم. باید به برخی مسائل احترام بگذاریم.”

شانس پیوستن پوگبا به رئال مادرید چقدر است ؟” یک نقشه در باشگاه داریم و ببینیم که چه خواهد شد. اما امروز روی بازی فردا تمرکز داریم. ببینیم بعد از آن چه می شود. ببینیم چه می شود. اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد.”

بازیکننی با ویژگی های پوگبا را می خواهید؟” شاید احمقانه به نظر برسد اما جوابم عوض نمی شود. با باشگاه می دانیم که چه می خواهیم و روی آن کار می کنیم.”

با بازیکنان مازاد صحبت کردید؟” کار سختی است اما یک واقعیت است. به عنوان مربی وظیفه ام همین است. با همه صحبت می کنم چرا که دوست دارم صادق باشم. هر کسی نقش خود را می داند.”

خامس رودریگز در اتلتیکو:”او بازیکن رئال مادرید است و ببینیم چه می شود. فعلا در تعطیلات است. فقط همین را می توانم بگویم.”

هازارد در رئال مادرید بهتر می شود؟” هازارد برای بهتر شدن به باشگاهی نظیر رئال مادرید نیاز داشت. این باشگاه چیزهای خاصی دارد و بازیکنان این را می دانند. من در 29 سالگی به رئال مادرید ملحق شدم و راهی طولانی پیش رویم بود. پنج سال در این باشگاه بازی کردم و بهتر شدم. می دانیم که هازارد چه بازیکنی است و نقش مهمی در تیم خواهد داشت.”

هازارد از چه لحاظ می تواند بهتر شود؟” او بازیکن تعیین کننده ایست که تفاوت ایجاد می کند. حضورش در فوتبال امروز خیلی مهم است .ا ین را نشان داده است. سعی می کنیم از کیفیتش استفاده کنیم. مسلما به ما کمک خواهد کرد.”

کوبو:”کیفیت دارد و در رئال بازیکن مهمی خواهد بود. به خوبی از پس تمرینات برآمده است. بازیکن جوانی است اما انگار مدت زیادی است که با ما بوده است.”

کوبو مقابل بایرن بازی می کند ؟” بازیکنان زیادی داریم که ببینیم از هر کدام چقدر استفاده خواهم کرد.”

اشرف در 2020 برمی گردد؟” یک سال دیگر در دورتموند خواهد بود. بازیکن خوبی است .می دانیم که بازیکن خوبی است و خوب است که یک سال دیگر آن جا بماند.”

بازی رئال مادرید و بایرن و اهمیتش برای هواداران در هیوستون:”تلاش می کنیم بازی خوبی داشته باشیم. می خواهیم هواداران به دیدن بازینان ما افتخار کنند. سعی می کنیم بازی خوبی داشته باشیم. از حضور در این جا در کنارشان خوشحال هستم. سعی می کنیم بازی خوبی ارائه بدهیم.”

شرایط گرت بیل عوض شده است ؟” به هیچ وجه.”