مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در اولین بازی پیش فصل در مقابل بایرن مونیخ با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

زیدان در نیمه اول ترجیح داد از ترکیبی مشابه فصل قبل استفاده کند که فقط هازارد اضافه شده بود. اکثر بازیکنان ناآماده و خارج از فرم به نظر می رسیدند و بازیکن بلژیکی نیز به جز چند حرکت کوچک نتوانست تاثیری روی بازی بگذارد. البته بنزما نیز چند موقعیت عالی را از دست داد.

در نیمه دوم اما رئال مادرید مملو از چهره های تازه شد تا جان تازه ای در تیم دمیده شود. یوویچ و مندی هنوز در آمادگی کامل نبودند اما کوبو و رودریگو درخشان ظاهر شدند. دریبل های ریز و تکنیک بالای بازیکن ژاپنی نوید آینده ای درخشان را برای او می دهد. رودریگو نیز با گرفتن خطا از دروازه بان حریف باعث شد اخراج او شد و در نهایت خودش ضربه را به گل تبدیل کرد.

اما خط دفاعی رئال مادرید در هر دو نیمه ضعیف عمل کرد. بایرن در کل جریان بازی به تعداد انگشتان دست هم موقعیت جدی نداشت اما توانست سه گل بزند. خط دفاعی و دروازه بان های رئال مادرید تقریبا به هیچ توپی نه نگفتند. رئال در نیمه اول با زوج واران – راموس یک گل خورد و در نیمه دوم با زوج ناچو – دلافوئنته دو گل. بایرن در نیمه اول با ترکیب تیم دومش بازی کرد و در نیمه دوم با ترکیب اصلی که این ساختار برای رئال مادرید برعکس بود.

از میان بازیکنان تیم اصلی رئال مادرید در این بازی فقط سه نفر حتی یک دقیقه هم بازی نکردند: اودریوزولا، بیل و ماریانو. از این جمع ماندن دفاع راست قطعی است اما دو تای دیگر باید برای خودشان تیمی پیدا کنند. در این بازی هازارد با شماره 50 بازی کرد تا نشان بدهد که منتظر رسیدن شماره هفت به اوست و ماریانو باید برود. لونین دیگر بازیکنی بود که بازی نکرد که به نظر می رسد با ماندن کیلور او هم رفتنی شده است.

ترکیب رئال مادرید در نیمه اول: کورتوا، مارسلو، واران، راموس، کارواخال، کروس، مودریچ، ایسکو، آسنسیو، بنزما و هازارد.

ترکیب رئال مادرید در نیمه دوم: کیلور ناواس، مندی، ناچو، دلافوئنته، خاوی هرناندز، کوبو، سئوان، رودریگو، وینیسیوس، لوکاس وازکز و یوویچ.