مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در اولین بازی پیش فصل رئال مادرید به بیل اجازه نداد که روی نیمکت بنشیند. رئال به جز هازارد همان ترکیب همیشگی را داشت که مقابل بایرن شکست نخورد. مهاجم ولزی حضور نداشت بدی نرتتیب حتی در بازی دوستانه هم جنگ ادامه پیدا کرد. زیزو که قبلا به قفدرت مدیریت مشهور بود و با همه چیز می ساخت، از وقتی که برگشته اعتبار نامحدود فردی را به دست آورده است که چند باری به کره ماه صعود کرده است. حالا همه باید تلاش کنند تا همان سازگاری ایجاد شود.

سخت است که بفهمیم تصمیم هایی که تا کنون گرفته شده درست است یا نه. فصل فعلا آغاز شده است. هنوز زود است که نتیجه بگیریم. خیلی زود است. اما در روزگاری که کل هواداران داغ هستند، هواداران رئال مادرید با ارامش حرکت می کنند. چرا که در نهایت همان بازیکنانی در ترکیب قرار گرفتند کمه چند ماه پیش نمره مردودی گرفتند. انگار که معلم، شاگردان تجدیدی را دوباره سر کلاس راه داده باشد. نه تغییری در راه بود و نه انقلابی. وینیسیوس بهترین بازیکن فصل قبل روی نیمکت بود. هر مربی می تواند تصمیم هایی بگیرد اما به نظر می رسد که زیدان نسبت به بیل کمی بیرحم است. اختلاف انگار خیلی فراتر از مسائل فوتبالی است. بازیکن ولزی اولین سوپراستاری نیست که اعتماد مربی را از دست می دهد اما می تواند اولین نفری باشد که مربی این گونه در موردش جوش می آورد و می گوید:”اگر بتواند همین فردا برود، بهتر است.”

برای استراتژی معامله، این شرایط یک افتضاح است. وقتی بیل بازی نکند قیمتش کمتر می شود و فروشش سخت تر می شود. وقتی او بازی نکند مربی نقشه هایش را رو می کند و یکی از گزینه ها را عملا از دست می دهد. این شرایط خطرناک است چرا که دنیای فوتبال چرخش های زیادی دارد و بیل عضوی از نسل طلایی رئال مادرید است و یک بازیکن عادی نیست. بازگشت به ماه همیشه مشکل است.

خسوس سانچز