مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با گلهای بیل و آسنسیو توانست در مقابل آرسنال در دومین بازی پیش فصل کار را به تساوی بکشاند و در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شود.

رئال مادرید با اشتباه عجیب ناچو در دقیقه هشتم بازی رئال مادرید و آرسنال ده نفره شد. همین مسئله باعث شد تا کل نیمه اول تحت الشعاع قرار بگیرد و رئال مادرید در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر عقب بیافتد اما اخراج پاپاستوپولوس در اواخر نیمه اول باعث شد تا در نیمه دوم کفه ترازو برابر شود.

درخشش مارسلو و گلهای بیل و آسنسیو در نیمه دوم  و دو گل در عرض دو دقیقه باعث شد تا بازی مساوی شود اما مصدومیت مارکو و ورود بازیکنان آکادمی به زمین در نیمه دوم باعث شد تا روند در نیمه دوم کمی بی کیفیت شود و در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد. در ضربات پنالتی اما بیل فرصتش را از دست داد، وینیسیوس، واران و ایسکو گلزنی کردند، کورتوا یک پنالتی گرفت و برتون و ژاکا پنالتی خراب کردند تا در نهایت رئال با نتیجه سه بر دو در ضربات پنالتی و در مجموع با نتیجه پنج بر چهار برنده شود.

مشخص نیست که بیل پس از هفت فصل حضور در رئال مادرید چرا حالا که در لیست فروش قرار گرفته یادش افتاده که باید با تعصب در خدمت تیم باشد و بازی برای رئال هم به اندازه گلف بازی کردنش مهم است. بازیکن ولزی نه تنها گل زد بلکه یک توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا مانع از شکست شود. کورتوا هم در نیمه دوم نمایش خوبی از خود ارائه داد و در گل نخوردن تیم در این نیمه نقش مهمی داشت.

ترکیب نیمه اول: کیلور، کارواخال، ناچو، راموس، مندی، لوکاس، مودریچ، کروس، هازارد، یوویچ (واران)، بنزما

ترکیب نیمه دوم: کورتوا، اودریوزولا، واران، دلافوئنته، مارسلو، سئوان، وینیسیوس، ایسکو، آسنسیو (فیدالگو)، بیل