مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی رئال مادرید و آرسنال در مورد مصدومیت آسنسیو گفت:”امیدوارم جدی نباشد هر چند که احتمالا همین طور است. کمی نگران هستیم. از ناحیه زانو مصدوم شده است. مستقیما به بیمارستان رفت تا تست بدهد. حس خوبی وجود ندارد. روز بدی برای ماست چرا که یک بازیکن را از دست دادیم و کمی ناراحت هستیم.”

بیل با نمایش خوبش به ماندن نزدیک شد؟” بازی خوبی داشت و برایش خوشحالم. شروع خوبی در نیمه اول داشتیم اما کمی بعد ده نفره شدیم. بعد از آن خوب بازی کردیم و وقتی ده به ده شدیم شرایط بهتر شد. بازی را به تساوی کشاندیم و خبر خوبی بود. به تلاش ادامه می دهیم.”

شرایط بیل عوض شده است؟” او در این جاست و در حال حاضر با ماست. بازی کرد چون که خودش می خواست بازی کند. در بازی قبلی نمی خواست بازی کند. امروز بازی کرد و نظر من هم این بود که یک نیمه در زمین باشد. چیزی عوض نشده است. شرایطش را می دانید.”

ماریانو باز هم بازی نکرد:”برنامه ای در مورد او ندارد. با ما تمرین می کند اما فعلا بازی نکرده است. ببینیم تا بازی بعدی چه می شود.”

هماهنگی هازارو  بنزما:”می دانیم که ادن بازی ما را بهتر خواهد کرد. امروز بهتر شدیم.”

سبایوس و آرسنال:”هنوز قطعی نشده است. باشگاه در حال بررسی است. ببینیم در روزهای آینده چه می شود.”

مصدومیت آسنسیو، بیل را ماندنی می کند؟”ربطی به هم ندارند. به خاطر مارکو ناراحتیم. امیدواریم مصدومیتش جدی نباشد. ”

مارسلو بهتر شده است:”آماده است و خیلی خوب کار می کند. برایش خوشحالم. چیزی برای من عوض نشده است. بازیکنی فوق العاده است.”