مرجع خبری رئال مادرید : مارکو اسنسیو پس از فصل ضعیفش تصور می کرد که امسال، سال شکوفایی او باشد. سالی که می تواند گام به جلو بردارد اما اگر تست های پزشکی تائید کنند که رباط پاره کرده، در شوکی بزرگ فرو خواهد رفت.

این بازیکن ممکن است بیش از شش ماه از میادین دور باشد. مصدومیتی که شاید تا 9 ماه به طول بیانجامد. اگر مصدومیت آسنسیو تشدید شود نکات مهمی به میان خواهد آمد. مثلا احتمال جدایی ایسکو صد در صد منتفی می شود چرا که منطقی نیست که رئال پس از آسنسیو، بازیکن هم پست او را هم از دست بدهد.

از سویی دیگر جا برای وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی نیز باز خواهد شد. این بازیکن عملا بی رقیب می شود و شانس حضورش در ترکیب به مراتب بیشتر خواهد شد. این بازیکن برزیلی در دو بازی پیش فصل عملکرد خوبی نداشته و مسلما باید خیلی انرژی بگذارد تا به فصل قبلش برگردد.

البته بازیکن که شرایطش هیچ تغییری نخواهد کرد، گرت بیل است. زیدان او را نمی خواهد و باشگاه هم ترجیح می دهد که بازیکن ولزی برود تا دستمزدش برای پوگبا باشد.

بازیکن دیگری که ممکن است در شرایطش تغییر ایجاد شود، خامس رودریگز است. بازیکنی که زیدان علاقه ای به او ندارد اما بی تردید شبیه ترین بازیکن به آسنسیو در ترکیب است و می تواند خلاء مارکو را پر کند.

همچنین می تواند گفت که با این مصدومیت شانس ماندن براهیم دیاز بیشتر می شود. بازیکنی که به علت مصدومیت کل پیش فصل را از دست داده اما با مصدومیت مارکو درها به روی ماندنش باز می شود.

نباید افزایش شانس رودریگو و کوبو را هم فراموش کرد. این دو بازیکن جوان البته نتظر هستند تا فدریکو والورده پاسپورت اسپانیایی بگیرد تا بدین ترتیب آنها مشکلی برای حضور در ترکیب رئال به عنوان بازیکنانی که سهمیه اروپایی ندارند، نداشته باشند.

از طرفی دیگر آرسنالی ها نگران هستند که با مصدومیت آسنسیو ، رئال درها را به روی فروش ایسکو ببندد که البته بعید است که این اتفاق رخ بدهد چرا که دنی با  مارکو چندان هم پست نیست. اونای امری سرمربی آرسنال بیان کرد:”هدفمان در بازی این بود که مصدوم داشته باشیم اما برای رئال این مشکل رخ داد و بهه نظر می رسد مورد آسنسیو جدی است.”