،مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در اولین دربی خارج از اروپا با نتیجه هفت بر سه مقابل اتلتیکومادرید در هم کوبیده شد.

رئال مادرید زیدان در شب گلزنی ناچو، بنزما (پنالتی) و خاویر هرناندز با نتیجه هفت بر سه شکست خورد و تحقیر شد. دیگو کاستا در این بازی چهار گل زد، ژائو فلیکس، کوریا و ویتولو هر کدام یک گل. کارواخال و کاستا هم اخراج شدند تا دو تیم بازی را ده نفره تمام کنند.

رئال مادرید شب اسفباری داشت. اشتباه زیدان در چینش ترکیب محرز بود. کروس در پست هافبک دفاعی مثل همیشه ناکارآمد ظاهر شد و خط دفاعی رئال با زوج راموس – ناچو شب فاجعه باری داشتند. مهاجمان رئال مادرید همگی محو بودند، از وینیسیوس گرفته تا یوویچ، هازارد، بنزما و بدتر از همه ایسکو.

خط دفاعی رئال مادرید در مقابل هیچ کدام از حملات اتلتیکو نه نگفتند و هفت گل خوردند و البته خوش شانس بودند که دو رقمی نشدند چرا که رئال می توانست گلهای بیشتری دریافت کند. البته بی خیالی اتلتیکو در دقایق پایانی باعث شد که نتیجه کمی آبرومندانه تر شود و گلهای بنزما و خاویر هرناندز در دقایق پایانی کمی از شدت فاجعه کاست.

بوسکوف مربی اسطوره ای رئال مادرید زمانی گفت که یک شکست با 9 گل بهتر از 9 شکست با یک گل است و مسلما زیدان هم از این شکست می تواند درس های بزرگی بگیرد. این که خط دفاعی تیمش به ترمیم جدی نیاز دارد. این که کروس قطعا هافبک دفاعی نیست و اگر بازیکن تخصصی در این پست به جز کاسمیرو و والورده بی تجربه ندارد باید به دنبال راهکار باشد، این که خط حمله فعلی رئال مادرید به جز اسم، چیز دیگری ندارد. بازیکنانی نظیر وینیسیوس، هازارد، یوویچ و بنزما هیچ کدام در فرم ایده آلشان نیستند و این عملکرد ضعیف حتی برای یک بازی دوستانه پیش فصل هم برای مربی فرانسوی قابل پذیرش نیست، این که با این عملکرد هیچ بعید نیست که او پایان فصل رئال را نبیند چرا که در رئال هیچ کس گذشته و سه چمپیونزلیگش را به یاد نمی آورد بلکه همه به آینده نگاه نمی کنند.

کمتر از 22 روز تا شروع فصل مانده است و زیدان سه هفته فرصت دارد تا تیم را متحول کند. تیمی که در هیچ کدام از سه بازی پیش فصلش جالب نبوده و از سه بازی دو شکست و یک تساوی نصیبش شده و دگردیسی لازم نسبت به فصل گذشته صورت نگرفته است. خریدهای جدید هم گویی امیدی ایجاد نکرده اند.