مرجع خبری رئال مادرید : کیکو کاسیا دروازه بان اسبق رئال مادرید که در زمستان به لیدز رفت، می گوید:”وقتی از باشگاهی جدا می شوی که خیلی دوستش داری، همیشه دلت برایش تنگ می شود اما به عنوان یک هوادار برایشان آرزوی موفقیت می کنم.”

شرایط فعلی رئال مادرید:”ماه های مشکلی داشتند. در پایان فصل انتقادهای زیادی از تیم شد اما رئال مادرید همین است، چه خوب باشد و چه بد. حالا فرصت دیگری دارند تا نشان بدهند که می توانند شرایط موفقی داشته باشند.”

بازگشت زیدان:”همه شگفت زده شدند. او نشان داد که چقدر رئال مادرید را دوست دارد و می تواند به تیم کمک کند. او تصمیم شجاعانه ای گرفت و برایش آرزوی موفقیت می کنم.”

مدیریت شرایط دروازه بان ها:”زیدان هرگز روی نام کسی قلب قرمز نمی کشد. به هر کسی که فکر می کند بهتر است، بازی می دهد و هر هفته برای همه بازیکنان یک آزمون در تمرینات برگزار می شود. او روی همه حساب می کند و همه برایش مهم هستند، مثل سالی که لالیگا و چمپیونزلیگ را بردیم. تیم به خوبی شرایط را مدیریت می کند، هیچ کس نیمکت نشین یا فیکس مطلق نبود و این برای تیم خوب است. من هم در آن زمان خودم را بخشی از تیم می دانستم و آماده بودم تا هر زمانی که نیاز بود، بازی کنم. نه خودم را فیکس می دانستم و نه نیمکت نشین، بخشی از تیم بودم.”

کیلور ناواس:”هرگز چیز بدی از او ندیدم و همیشه چیزهای خوبی دیدم. به شدت اهل رقابت است. در لحظات مهم همیشه در کنار تیم است. لحظات زیادی با هم داشتیم. نظرش را در مورد پیوستن به لیدز به عنوان یک دوست پرسیدم. از مودریج که به انگلیس رفته هم سوالاتی پرسیدم.”

کورتوا:”قامت خوبی دارد. سرعت و چابکی بالایی هم دارد. او قد خیلی خوبی دارد و مثل کیلور روحیه خوبی به تیم منتقل می کند.”

لونین:”در پیش فصل 2018 او را دیدم و شرایط بی نظیری دارد. کار با پایش خوب است، چابک است  و این را در جام جهانی زیر 20 سال هم نشان داد. هنوز جوان است و دروازه بانی برای آینده است.”

لوکا زیدان:”از بچگی می دانست که وقتی بدرخشد در موردش صحبت نمی شود و وقتی اشتباهی می کند، بزرگنمایی می شود. ذهن قدرتمندی دارد. خوب است که از رئال خارج شد تا حقیقت فوتبال را ببیند و خودش را ثابت کند. امیدوارم که به رئال برگردد. در کاستیا و تیم بزرگسالان رئال خوب کار کرده است. مطمئنا دروازه بان آینده داری است.”

شرایط دروازه بان های رئال:”قطعا دروازه بان های رئال یکی از سه خط دروازه بانی برتر میان سه لیگ برتر اروپا هستند. زیدان می تواند شرایط را مدیریت کند و رقابت میان آنها برای تیم و بازیکنان مهم است.”

رابطه کیلور – کورتوا مثل رابطه خودت و ناواس خوب است؟”وقتی در کنارشان بودم ، دیدم که به هم احترام می گذارند. مسلما اعتماد به دروازه بانی که چند ماه آمده با دروازه بانی که سالها در تیم بوده متفاوت است. نمی دانم شرایطشان در حال حاضر چگونه است اما برای آنها و باشگاه آرزوی موفقیت می کنم.”

کنار بیل می نشستی، واقعا کم حرف بود؟”قرار نیست که من، بیل را کاشف کنم. شاید به اندازه کافی دایره لغاتش قوی نبود تا بتواند دقیق با بقیه حرف بزند اما اگر از او سوالی می پرسیدی، سعی می کرد جواب بدهد. به طور مثال شخصیت مارسلو را نداشت که با بقیه گرم بگیرد اما هر کسی شخصیت خودش را دارد و قابل احترام است.امیدوارم که چه بماند و چه برود، خوشحال باشد. از نظر من بازیکن بزرگی است. امیدوارم که هر اتفاقی برایش بیافتد، برای همه خوشایند باشد.”