مرجع خبری رئال مادرید : زیدان سرمربی رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل سلتاویگو گفت:” خیلی خوشحالم. به خاطر بازیکنانی که دارم و به خاطر تلاشی که داشتیم. نه فقط زمانی که توپ را داشتیم بلکه در دفاع هم خیلی خوب بودیم و کلید بازی همین بود. در نیمه دوم وقتی ده نفره شدیم. خیلی خوب بازی کردیم. باید به بازیکنان تبریک بگویم و باید روندمان را ادامه بدهیم.”

اهمیت این برد از نظر روحی:” مهم بود که این گونه شروع کنیم، خوب بازی کنیم و ببریم. مشکلاتی در پیش فصل از نظر نتایج داشتیم اما همیشه خوب تلاش کردیم و امروز از بازی خوب و پیروزی لذت بردیم.”

کنترل بازی پس از ده نفره شدن:” نقش وینیسیسو و گرت بیل خیلی خوب بود و سعی کردیم شرایط را کمی عوض کنیم. تیم خیلی تلاش کرد. ایسکو و لوکاس وازکز هم خیلی خوب بودند.  همه با هم و با جدیت دفاع کردند. هم از گل لوکاس خوشحال شدم و هم این که در زمان یازده به ده شدن خیلی خوب بازی کردیم.”

بالایدوس:” استادیوم مشکلی است و نتیجه خوبی گرفتیم. سلتا حریف مشکلی خواهد بود. تلاشمان را کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و همین هم شد. همه چیز خوب بود.”

بیل:” مثل همه است. از بازیش راضی هستم. می ماند. وینیسیوس و بیل خوب دفاع و حمله کردند. ایسکو و لوکاس هم خوب بودند.”

مودریچ:”صحنه را ندیدم. با لوکا صحبت کردم و خودش می گفت نباید کارت قرمز می گرفته. داور نظر دیگری داشت و باید بپذیریم. ببینیم چه می شود.”

شکست بارسا:”ما سرمان به کار خودمان است. مهم این بود که برنده شدیم و به بازیکنان تبریک می گویم.”

ویژگی اصلی تیم :” از ابتدا یک  بازی جدی داشتیم. وقتی ده نفره شدیم هم همین بود. سخت بود که نتیجه را حفظ کنیم.در یک زمین مشکل خوب بازی کردیم. کمتر تیمی می تواند در بالایدوس برنده شود.  پس از پیش فصل مشکلی که از نظر نتایج داشتیم، راضی هستیم. این حاصل تلاشی است که داشتیم. در نهایت برای ما امتیازات مهم هستند و خوب است که لالیگا ر ا این گونه آغاز کردیم.”

طلسم عدم پیروزی در لالیگا در خارج از خانه شکسته شد، این بازی بیش از سه امتیاز داشت؟” هیمن طور است اما متلاش می کنیم همین گونه باشیم. یک بازی کامل داشتیم. امروز در کل بازی خوب بودیم .تلاش تیمی بی نظیر بود. تلاش دفاعی وینیسیسو و بیل برای ما مهم بود و ایسکو و لوکاس هم وقتی وارد زمین شدند خوب در دفاع شرکت کردند. وقتی صاحب توپ می شویم می توانیم به هر تیمی ضربه بزنیم.”

بیل می ماند؟” همین طور است. قبل از بازی گفتیم که می ماند و با بازیکنانی که در حال حاضر داریم به فصل آینده فکر می کنیم. بازی بیل عالی بود. همه به ماندن و بازی کردن فکر می کنند.”

مصدومیت هازارد باعث شد بیل بازی کند؟” مصدومیت او یک بدشانسی بود. دوست داشتم که بازی کند. نتوانست کنار ما باشد و باید از بازیکنی دیگر استفاده می کنیم. وینی و گرت کنار کریم بازی کردند و به نظرم برای همه بازی خوبی بود.”

سه هفته پیش گفتید که بیل باید برود، چه چیزی عوض شد؟” چیزی عوض نشده است. فصل شروع شده و گرت ، خامس و همه بازیکنانی که در این جا هستند مورد اعتقاد من هستند و همه تلاش خواهند کرد تا به بهترین شکل از این پیراهن دفاع کنند.”

مودریچ هفته بعد غایب است، به هافبک نیاز دارید؟ (می خندد). ترکیب ما در این جا همینی هست که داریم، اوکی؟ در بازی بعدی هم با بازیکنانی که در اختیار خواهیم داشت، بازی می کنیم.”