مرجع خبری رئال مادرید : دو شکل باری یجاد تحول وجود دارد : یکی این است که عوامل بیرونی باعث تغییر شوند و دیگر این است که عومل درونی این تغییر را ایجاد کنند. رئال  مادرید در بالایدوس هیچ تغییر بیرونی نداشت اما تغییرات درونی مشهود بود. رئال مادرید از تیم غم زده و بحران زده پیش فصل به تیمی با انگیزه و جدی تبدیل شد که حریف را کاملا تحت تاثیر قرار داد.

رئال مادرید با ترکیبی بدون چهره های جدید بازی کرد اما چهره های قدیمی متحول شده بودند. تیم با سیستم 3-3-4 بازی کرد که بنزما، بیل و وینیسیوس در خط حمله بودند. کروس، کاسمیرو و مودریچ هم پشت سر َآنها بازی می کردند. سیستم رئال در دفاع 1-4-1-4 می شد.  به جز یوویچ که در نیمه دوم وارد زمین شد خبری از چهره های جدید نبود اما چهره های قدیمی درخشیدند. در فاصله 15 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مشخص نیست که چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود. اما کدام چهره ها مقابل سلتا درخشیدند؟

گرت بیل: بازیکن ولزی در یک قدمی جدایی از رئال مادرید در این تابستان بود و حتی با تیم های چینی به توافق رسیده بود اما حالا سرنوشت برایش عوض شده است. او به ماندن نزدیک شده و زندگی متفاوتی برایش رقم خورده است. بازیکن ولزی مقابل سلتا درخشید و با این روند به نظر می رسد که شانس ماندنش کم نیست.

مارسلو : مدافع چپ برزیلی که در پیش فصل درخشیده بود با کاهش وزن و آب کردن شکمش تبدیل به بازیکن متفاوتی شده و بی تردید در حال حاضر چهره مهمی در ترکیب رئال مادرید به شمار می رود.

لوکاس وازکز: این محصول آکادمی هم در ابتدای تابستان در لیست فروش قرار داشت. مصدومیت آسنسیو، براهیم دیاز و رودریگو گوئس باعث شد که نقش پررنگ تری پیدا کند و در مقابل سلتا گل سوم را زد تا خودی نشان بدهد و توانایی هایش ار ثابت کند.

بنزما : کریم البته از میان احیا شده ها نیست. او فصل قبل با سی گل درخشیده بود و حالا که رقیبی جدی مثل یوویچ دارد می داند که باید گل بزند و این بار توانست گلزنی کند.

کروس: هافبک آلمانی فصل درخشانی نداشت  اما بشگاه به او اعتماد کرد و قراردادش را تمدید کرد. این بازیکن در پیش فصل  هم نمایش جالبی نداشت اما یک سوپرگل مقابل سلتا زد.

کورتوا : دروازه بان بلژیکی پس از جام جهانی و به عنوان بهترین دروازه بان مسابقات به رئال مادرید آمد. عدم اعتماد به او و نیمکت نشینی هایش در رقابت با کیلور ناواس اعتماد به نفسش را از او گرفته بود اما سوپرواکنش او مقابل سلتا نشان داد که در مسیر احیا شدن است.

واران : مدافع فرانسوی پس از خرید میلیتائو تهدید به جدایی کرده بود اما با اعتماد زیدان مکاندنی شد و مقابل سلتا هم نمایش خوبی داشت.