مرجع خبری رئال مادرید : نشریه آس در گزارشی مهم ادعا کرده است که نیمار شاید در روزهای اینده به عنوان کهکشانی جدید رئال مادرید راهی برنابئو شود.

در حقیقت پیروزی مقابل سلتا نظر مدیران رئال مادرید را عوض نکرده و پرز می خواهد با جذب بازیکن برزیلی اقتدارش را در بازار نقل و انتقالات نشان بدهد.

به گفته این منبع، پی اس جی می خواهد این انتقال را با مبلغی در حدود 160 میلیون یورو به سرانجام برساند. احتمال دارد که خامس رودریگز بخشی از انتقال باشد. پی اس جی از بازیکنانی نظیر واران، وینیسیوس، ایسکو و بنزما نیز سخن به میان آورده که با مخالفت رئال مادرید همراه شده است.

رئال مادرید البته عجله ای برای این انتقال ندارد. 15 روز تا پایان نقل و انتقالات مانده است و بازیکن برزیلی می تواند در کنار بنزما و هازارد خط حمله رئال مادرید را تکمیل کنند و بدین ترتیب رئال مادرید از نظر اسم و شهرت صاحب یکی از قدرتمندترین خط حمله های فوتبال اروپا شود.

رئال مادرید با جذب نیمار نه تنها ترکیبش را تقویت می کند بلکه بارسلونا را با شکستی سنگین مغلوب خواهد ساخت. انتقال نیمار به رئال مادرید به نوعی پرز را یاد فیگو می اندازد که با خرید وی ولوله ای در نیوکمپ به راه انداخت. هیچ بعید نیست که در صورت پیوستن بازیکن برزیلی به رئال مادرید در ال کلاسیکوهای فصل آینده جو سهمگینی در نیوکمپ در انتظارش باشد و مثل نیوکمپ به سمتش کله خوک پرتاب شود!

چیزی که مشخص است این است که نیمار قطعا فصل بعد در پی اس جی نخواهد بود اما باید دید که در 15 روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی چه اتفاقاتی رخ می دهند.