مرجع خبری رئال مادرید : رادیو کادناسر گزارش داده است که در حال حاضر خرید نیمار بازیکن برزیلی پی اس جی در اولویت رئال مادرید نیست.

در حقیقت با توجه به این که رئال مادرید هرگز پیشنهاد رسمی برای خرید وی نداده، این سیاست همچنان ادامه دارد و رئال از دور شرایط را دنبال می کند تا اگر این بازیکن به بارسا نرفت، به سراغ خریدنش برود.

در مورد خامس رودریگز اما به نظر می رسد این بازیکن ماندنی شده است و زیدان بر خلاف گذشته روی او حساب می کند. در حقیقت این بازیکن و گرت بیل در لیست فروش رئال مادرید بودند اما به نظر می رسد که در حال حاضر بخشی از تیم باشند و ماندنی شده اند.

بازیکن کلمبیایی تابستان عجیبی داشت. در ابتدا ناپولی به سراغش آمد اما پیشنهاد انتقال قرضی او توسط رئال مادرید رد شد. بعد از آن اتلتیکو به سراغش آمد اما شکست سنگین مقابل اتلتیکو باعث شد تا مدیران رئال مادرید نخواهند که تیم حریف را تقویت کنند. سومین گزینه برای او این بود که بخشی از انتقال نیمار باشد. گزینه ای که همچنان روی میز است اما در حال حاضر انتقال بازیکن برزیلی به برنابئو بسیار بعید به نظر می رسد. گزینه چهارم ماندنش در رئال مادرید است. او در بازی مقابل سلتا در لیست قرار گرفت و روی نیمکت نشست و حالا باید دید که در مقابل وایادولید آبا بازی می کند یا نه. اگر او به میدان برود طلسم دو سال و نیم بازی نکردنش در رئال شکسته خواهد شد.