مرجع خبری رئال مادرید : کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید با یک پرونده قضایی جدید دست و پنجه نرم کرده است.

کریم در روز 4 ژولای یعنی چند روز پیش از شروع پیش فصل رئال مادرید به عنوان شاهد در دادگاه فرانسه حضور پیدا کرد تا در مورد بحث ربودن یکی از دوستانش لئو دی سوزا توسط دو تن از دوستان دیگرش  صحبت کند.

جضور بنزما در دادگاه به خاطر اتفاقی بود که در 7 اکتبر 2018 رخ داد و لئو در مقابل یک قهوه خانه در پاریس نزدیک بود که ربوده شود. آن شب بنزما قرار بود که  تماس ویدئویی با لئو دی سوزا به عنوان مشاور تبلیغاتی برقرار کند اما این فرد جواب نمی دهد.  دلیل این تماس در مورد اختلاف 50 هزار یورویی بنزما با دی سوزا در مورد اقامت در یک هتل در مصر بوده است.  دی سوزا مدعی است که نزدیکان بنزما، آن شب قصد ربودن او را داشته اند و از اقرب به عنوان تلاش برای آدم ربایی شکایت کرده است. یمنا اقرب مشاور نزدیک کریم آن شب به سراغ دی سوزا می رود و او را در یک قهوه خانه پیدا می کند.

بنزما به دادگاه گفته بود که از دی سوزا 50 هزار یورو طلب داشته است و تنها راه ارتباطی آنها زا طریق واتسپ بوده است.کریم گفته است که آن شب به هیچ وجه دی سوزا را از نزدیک ندیده و در کل شب منتظر بوده تا ارتباط از طریق فیس تایم برقرار شود و در نهایت اقرب، دوست صمیمی کریم این فرد را در قهوه خانه در حال قلیان کشیدن پیدا می کند. کریم می گوید که در این ماجرا کوچک ترین نقشی نداشته و دادگاه نیز در حال بررسی این شکایت است.

دی سوزا مدعی است که اقرب و دیگر نزدیکان بنزما قصد ربودن او از درون قهوه خانه را داشته اند تا از طریق گروگان گیری 50 هزار یورو را دریافت کنند.