مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو گونزالس سرمربی وایادولید در مورد بازی روز شنبه تیمش و رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو صحبت کرد.

بازی شنبه در برنابئو:”انگیزه زیادی داریم و پس از پیروزی در بازی آخر تلاشمان را می کنیم. می دانیم که بازی اخر برای ما عالی بود.همیشه پیشرفت کردن پس از برد آسان تر از شکست است.  به رقابت کردن ادامه می دهیم. سال گذشته ترسمان از بازی در برنابئو ریخت. سعی می کنیم تعادل ایجاد کنیم .رئال مادرید حریف خیلی قدرتمندی است. می دانیم که چه توانایی هایی دارند. سال گذشته شلایق شکست در برنابئو نبودیم. اگر امسال مثل فصل قبل باشیم، با یک لبخند برمی گردیم.”

می توانید رئال را سورپرایز کنید؟” در پیش فصل نتایج مثبت زیادی نگرفته بودند اما ویگو را شکست دادند. امیدوارم که مقابل رئال مادریدی قرار بگیریم که هماهنگ نبوده باشند. رئال مادرید از نظر تیمی در بهترین سطح نیست اما بازیکنانی را دارند که می توانند باعث بردن بازیها شوند: وینیسیوس، بیل، خامس و ایسکو.”

نیمار:”زیاد نمی توانم صحبت کنم چرا که حتی اگر خریده شودۀ مقابل ما بازی نخواهد کرد.”

بردن در برنابئو:”همیشه سعی می کنیم که برای بردن وارد بازیها شویم.  سعی می کنیم نقاط ضعف حریفان را پیدا کنیم و به بردن مطمئن باشیم.”

کوبو به وایادولید نرفت و راهی مالاگا شد:”چیزی نمی توانم بگویم. به ما این گزینه را ندادند تا خرید او را بررسی کنیم. خبری پخش شد که برای ما جدی نبوده است.”