مرجع خبری رئال مادرید : مصدومیت ها به شدت رئال مادرید را در شروع فصل آزار داده اند. هفت هفته از اولین تمرین در مونترال می گذرد و بازیکنان تیم بزرگسالان رئال مادرید ده مصدومیت مختلف تجربه کرده اند. به طور متوسط می توان گفت که هر پنج روز یک بار، یک مصدومیت حادث شده است. مجموعا بازیکنان رئال مادرید 139 روز غایب بوده اند، هفت تا از این ده مصدومیت عضلانی بوده است و پنج تا در دو هفته اخیر . کورتوا و یوویچ کمتر از یک هفته از میادین دور بودند اما آسنسیو فصل را از دست داد.

براهیم اولین مصدوم پیش فصل رئال مادرید بود که پس از 32 روز برگشت اما دوباره پس از پنج روز مصدوم شد.  آسنسیو مصدوم بعدی بود که با فصل خداحافظی کرد. مندی مصدوم بعدی رئال مادرید بود که ده روز است که ریکاوری کرده و در لیست بازی با ویارئال قرار می گیرد.یوویچ و کورتوا دیگر مصدومان تور آمریکا بودند که با سرعت برگشتند.

در آستانه شروع فصل هازارد و رودریگو گوئس مصدوم شدند و به جز براهیم در آغاز فصل، ایسکو و خامس هم دچار مصدومیت هایی شدند. بدین ترتیب برای بازی با ویارئال، زیدان فقط 20 بازیکن دارد و کار سختی برای خط زدن مازادها نخواهد داشت. بعد از بازیهای ملی نوبت بازی مقابل لوانته و بعد از آن شروع چمپیونزلیگ است که به تدریج غایبان بر می گردند.

مشکل اصلی این جاست که هفت تا از این ده مصدومیت، عضلانی و قابل پیشگیری بوده اند و همین نکته است که گرگوری دوپونت بدنساز تیم را زیر سوال می برد. بدنساز اسبق تیم ملی فرانسه به عنوان جانشین پینتوس به رئال مادرید آمد چرا که رابطه زیزو و آنتونیو شکرآب شده بود. دوپونت به عنوان یک مربی نوآور و توامند به رئال آمد اما به نظر می رسد که مشکلات مصدومیت در رئال جدی است. فصل گذشته اسکار کارو، بدنساز لوپتگی به عنوان عامل مصدومیت ها معرفی شد و حالا به نظر می رسد که دوپونت نتوانسته جلوی مصدومیت ها را بگیرد و پیش بینی کند. به جز مصدویمت های آسنسیو، یوویچ و کورتوا بقیه قابل پیش بینی بوده اند.