مرجع خبری رئال مادرید : در فاصله چهار روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی به نظر می رسد که رئال مادرید به طور کامل قید کیلور ناواس را زده است.

آس گزارش داده است که نیمار هرگز گزینه ای جدی برای رئال مادرید نبود و رابطه خوب پرز با الخلیفی باعث شد تا رئال به نوعی این انتقال را برای بارسلونا به مشکل ترین شکل ممکن در بیاورد.

به هر صورت نخریدن نیمار در رئال مادرید باعث می شود تا درها به روی جذب امباپه در آینده باز شود. این بازیکن فرانسوی گزینه ای بسیار مهم و ساتراتژیک برای رئال مادرید است. رئال مادرید منتظر است که امباپه قرارداد فعلیش که تا 2022 اعتبار دارد را تمدید نکند و بدین ترتیب در تابستان 2020 با قیمتی معقول راهی رئال مادرید شود. اگر پی اس جی در سال آینده امباپه را نفروشد در تابستان 2021 چوب حراج به قیمتش می خورد چرا که فقط یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند.

امباپه در تابستان 2017 به حضور در رئال مادرید بسیار نزدیک شده بود اما در نهایت این انتقال رخ نداد.در آن زمان امباپه سالی 12 میلیون یورو می خواست که با توجه به سنش برای رئال رقم معقولی نبود.حالا اما این بازیکن به یک کهکشانی کامل تبدیل شده است.